Kebab Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Oj, jag kommer inte ihåg någonting. Får ta och kolla på sista avsnittet igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Oj, jag kommer inte ihåg någonting. Får ta och kolla på sista avsnittet igen... Kommer en E00 som går igenom hela S04. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Kan nån sumera vad som hände i s4? eller är det senaste s5? ja det kommer en e00, men jag läser hellre innan jag ser serien. tack på förhud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Kommer en E00 som går igenom hela S04. Ah, fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Jag har ett riktigt återfall nu, peppar som fan för premiären! Såg klart säsong två idag, började på trean. Lär inte hinna igenom allt, men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Varför finns en massa S05E02 men inget E01 eller E00? Har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Varför finns en massa S05E02 men inget E01 eller E00? Har jag missat något? E01 finns också, men vetefan vad som hänt med E00. Av nån anleding finns inte den episoden med på epguides heller, har för mig att jag såg den där tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Wow, jag säger bara wow! Riktigt bra inledning på en lovande säsong enligt mig. Spoilern gäller båda avsnitten. Det är sjukt hur dom kunde hålla kvaliteten på den här säsongen. Trodde verkligen att det skulle skita sig helt. Att man slipper bakåt och framåtblickar är bra enligt mig, och att dom istället bara hoppar mellan det som händer på ön och det som inte är på ön. Vad innebär dom här flasharna som kommer på ön? Kommer det att vara så ända till dom tar sig tillbaka? Verkar iaf inte som att dom tänkt att dra ut på hela "vi måste tillbaka till ön" saken under hela säsongen, 70 timmar, så det borde inte bli så många avsnitt innan dom faktist tagit sig tillbaka. Jag längtar till nästa veckan! Redigerad 22 januari, 2009 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Enbart E02 finns i 720p, vart håller E01 hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Enbart E02 finns i 720p, vart håller E01 hus? Det kommer inte komma. ABC fuckade up sändningen (av vad jag har läst på diverse torrentsidor) så sluta vänta på det. Angående avsnittet Jäääävlar vilken bra början på säsongen. Lost-stämningen är tillbaka på topp. Fick gåshud när man fick se nigeria-planet flyga över Locke i början, en riktig blast from the past. Angående eldpilarna som dök upp i slutet, var det bara jag som tänkte att dom hade åkt tillbaka i tiden så långt att det fanns infödingar? Eller vad var det frågan om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Själv har man då sett både e01 och e02, båda två finns på den största sidan för torrents. Skulle egentligen laddat ner i 720p, hade varit mer av en kännsla då, speciellt med nya 22" widescreen skärmen. Annars var det väl bra förutom att jag ville se vad som händer och de håller på att byta ställe hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 E03, skitbra! Så jäkla coolt att få se the others på 50-talet.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Grymt avsnitt som vanligt. Riktigt coolt att dom plötsligt befann sig i år 1945. Charles Widmore som ung, grrr. Angående bomben så tror jag att det kan vara den som är själva anledningen till den där hatchen i säsong 2, att bomben skulle sprängas om man inte tryckte in en knapp var 108:e minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 (redigerad) Woho! Fett avsnitt! Spännande att man fick se Danielle som ung nu. Hoppas man äntligen får svar på hur hennes team dog. "The Sickness" som hon kallade det. Sawyer: "Thank you Lord" ÅSKSTORM OCH ÖSREGN Sawyer "I take that back" Redigerad 5 februari, 2009 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 E04 var bra! Lite klurig serie dock, John och Jack är inte i samma tid nu va? Det som dom gör nu hände för 3 år sen..eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 E04 var bra! Lite klurig serie dock, John och Jack är inte i samma tid nu va? Det som dom gör nu hände för 3 år sen..eller? Locke och gänget på ön är ju i den vanliga tiden. Dom andra är ju 3 år fram i tiden (dom på fastlandet, Jack och gänget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Woho! Fett avsnitt! Spännande att man fick se Danielle som ung nu. Hoppas man äntligen får svar på hur hennes team dog. "The Sickness" som hon kallade det. Sawyer: "Thank you Lord" ÅSKSTORM OCH ÖSREGN Sawyer "I take that back" Kan "The Sickness" ha någonting med tidshoppandet att göra, tror du? Kanske samma sickness som nu börjat drabba Charlotte och kinessnubben (vad heter han?). Fast nä, att döma av Danielles beskrivningar vad the sickness läskigare än så. Superbt avsnitt, rös hur mycket som helst både när Sawyer såg Kate och Claire och i sista scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Kan "The Sickness" ha någonting med tidshoppandet att göra, tror du? Kanske samma sickness som nu börjat drabba Charlotte och kinessnubben (vad heter han?). Fast nä, att döma av Danielles beskrivningar vad the sickness läskigare än så. Superbt avsnitt, rös hur mycket som helst både när Sawyer såg Kate och Claire och i sista scenen. Det kan ju faktiskt vara det. Men som sagt, det lät lite ruskigare än så. Jag tror fortfarande att det är dom som viskar i djungeln i alla tidigare säsonger. Spännande! Vi får nog svaret snart iallfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Fett avsnitt! Fransyskan var tydligen mycket hetare som ung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Borde nog se det igen.. slog igång det när jag lirade och då lyssnar jag bara halvdant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts