Merkky Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Det minns jag inget av, men feel free to enlighten me. I actually can't do that now, I'm not sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Vilken staty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Vilken staty? När någon (kommer inte ihåg vem) åkte ifrån the Others camp, så såg dom en fyrtåad fot. http://www.lostpedia.com/wiki/Four-Toed_Statue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 När någon (kommer inte ihåg vem) åkte ifrån the Others camp, så såg dom en fyrtåad fot. http://www.lostpedia.com/wiki/Four-Toed_Statue Jihad snubben. Ritkigt bra avslutning, undrar om mikael överleved, och blev bort zappad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) May conatain spoilers utöver säsongsavslutningen, men det är inte så farligt. Grymt bra avsnitt. Jag var livrädd att Sawyer skulle dö ett tag, men vad lättad jag blev när han dök upp från ytan efter ett tag igen. Angående vilka som dog så tror jag Michael är stendöd (läste på nått forum att det var officiellt, but who knows) och jag tror att vi får se mer av Jin. Redigerad 3 juni, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Grymt bra avsnitt. Jag var livrädd att Sawyer skulle dö ett tag, men vad lättad jag blev när han dök upp från ytan efter ett tag igen. Angående vilka som dog så tror jag Michael är stendöd (läste på nått forum att det var officiellt, but who knows) och jag tror att vi får se mer av Jin. Antar nog att M är död. Då han hörde röster och slutligen sa någon "You can go now" vilket betydde att han inte var "odödlig" längre och ön lät han dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Grymt bra avsnitt. Jag var livrädd att Sawyer skulle dö ett tag, men vad lättad jag blev när han dök upp från ytan efter ett tag igen. Angående vilka som dog så tror jag Michael är stendöd (läste på nått forum att det var officiellt, but who knows) och jag tror att vi får se mer av Jin. Skriv vad din spoiler handlar om, den avslöjade ju saker utanför säsongsavslutningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Skriv vad din spoiler handlar om, den avslöjade ju saker utanför säsongsavslutningen! Förlåt, det tänkte jag inte på. Men det var ju inte helt 100% säkert. Förlåt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Jag älskade säsongsavslutningen. Nästan i klass med den från förra säsongen. Jag är sjukt nyfiken på allt just nu (såklart), men främst är jag intresserad av Abbadon och hur det ska gå för Penny och Desmond (iom att Ben ska ha ihjäl Widmore's dotter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Jag älskade säsongsavslutningen. Nästan i klass med den från förra säsongen. Jag är sjukt nyfiken på allt just nu (såklart), men främst är jag intresserad av Abbadon och hur det ska gå för Penny och Desmond (iom att Ben ska ha ihjäl Widmore's dotter) Abbadon ? Vad har jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Abbadon ? Vad har jag missat? Abaddon, menade jag. Här är han. Han var med och rekryterade Naomi, Frank och gänget till expeditionen. I en flashforward var han till Hurley på mentalsjukhuset och sa att han var en advokat från Oceanic. När Locke höll på att träna upp sig (flashback, alltså) var han där på rehabcentret och sa att Locke skulle göra en walkabout . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Stort tack! Jaså, det var den jäveln, honom har jag koll på. När fick man veta hans namn? Han ger mig the creeps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Nån som vet när lost börjar igen? Jag skulle gissa runt februari 09, skitlångt dit Nån som vet säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Nån som vet när lost börjar igen? Jag skulle gissa runt februari 09, skitlångt dit Nån som vet säkert? Vissa sidor säger Januari, andra säger Februari. Men det är iaf säkert att det inte kommer dyka upp innan slutet av Januari 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Lost suger. För komplicerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Det är ju just därför det är BRA! Inte skulle lost vara bra om dom kraschade, överlevde i 2 dar och sen blev räddade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Vissa sidor säger Januari, andra säger Februari. Men det är iaf säkert att det inte kommer dyka upp innan slutet av Januari 2009. Det är väl det dom kör på just nu, dom två kvarvarande säsongerna. Börjar i slutet av Januari/början av Februari, sen avslutas det innan sommaren i en oavbruten sändning av 16 avsnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Det är väl det dom kör på just nu, dom två kvarvarande säsongerna. Börjar i slutet av Januari/början av Februari, sen avslutas det innan sommaren i en oavbruten sändning av 16 avsnitt? Ja, dom har kört så ett bra tag, men vissa sidor menar på att det börjar i slutet av Januari, medans andra menar att det börjar i början av februari, vilket inte har en betydelse då det rör sig om 1-2 veckor mellan dessa datum. Och S05 ska enligt källa vara 16 avsnitt som håller på fram tills Maj 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Ja, dom har kört så ett bra tag, men vissa sidor menar på att det börjar i slutet av Januari, medans andra menar att det börjar i början av februari, vilket inte har en betydelse då det rör sig om 1-2 veckor mellan dessa datum. Och S05 ska enligt källa vara 16 avsnitt som håller på fram tills Maj 2009. Dom har väl bara kört så den senaste säsongen? Men, precis, det finns inget satt datum än, så det är inte ens lönt att diskutera det för tillfället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 3 dagar kvar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts