Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Ser på senaste avsnittet just nu.

Jacks "son of a bitch" måste vara det hårdaste i TV-historien. Äntligen så slutar han upp med att vara så mild och bara säger rätt ut vad han tycker om situationen.

Edit: Kollade klart nu.

Storslaget. Fantastiskt. Såhär spännande blir det inte ofta må jag säga. Antagligen är dosan på den där ubermenschsoldatens arm någon pulsmätare kopplad till båtens C4-laddning. När han checkar ut kommer det smälla och då jävlar.

Jag siar om en fet uppgörelse mellan Other-gänget och marinkåren vid Orchid. Folk kommer dö, allting kommer kullkastas.

Säsongsavslutningar av Lost är orgasmiskt.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, fü helveutu vad bra E12 var! Vilket lyft Lost har gjort i S04, verkligen bra om det blir kortare säsonger framöver också.

Är hur som helst sjuuukt laddad (a.k.a. 'känner fet pepp' :confused: ) inför säsongsavslutningen. Wiho, hoppas på ett klimax som heter duga.

Keamy

eller vad fan den hormonstinna skäggtypen

heter, lär ju dock inte dö, eftersom Sun är på båten och hon

överlever. Vart ska

Jack och Sawyer, är de på väg till The Orchid eller...?

.

Ben, ojoj vilken lirare

, lite Sickan-faktor över honom (I always have a plan :unsure:). Favoritkaraktären numbero ono. Får vi se exakt hur

The Oceanic Six 'flyr'? (dvs. tar sig till planet)

?

30/5. Pepp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fett härligt avsnitt. Efter att ha sett det kan man nu redan veta att säsongsavslutningen kommer bli brutalt bra!

För att gå händelserna i förväg och spekulera lite så tror jag att;

Jack och Sawyer kommer gå till The orchid.

Kate, Sayid och the others kommer gå till The orchid.

Ben/Lock/Hugo är redan där.

Lock kommer komma ner till stället där dom flyttar ön, jack och sawyer kommer rödda hugo och sawyer blir dödad.

The others kommer att döda militärkillarna och på så vis detonera båten som kommer döda Desmond, Michael och Jin.

Tror inte man kommer få se detta i avslutningen, men kanske i början av nästa. The others kommer med hjälp av Lock och andra att övertala folk att stanna kvar, uteslutande från Ocianic 6, som kommer ta gummibåten och åka till en bebodd ö och plockas upp.

Detta baserar jag på när Kate och Jack snackade i avslutningen av S03 om att dom måste åka tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fett härligt avsnitt. Efter att ha sett det kan man nu redan veta att säsongsavslutningen kommer bli brutalt bra!

För att gå händelserna i förväg och spekulera lite så tror jag att;

Jack och Sawyer kommer gå till The orchid.

Kate, Sayid och the others kommer gå till The orchid.

Ben/Lock/Hugo är redan där.

Lock kommer komma ner till stället där dom flyttar ön, jack och sawyer kommer rödda hugo och sawyer blir dödad.

The others kommer att döda militärkillarna och på så vis detonera båten som kommer döda Desmond, Michael och Jin.

Tror inte man kommer få se detta i avslutningen, men kanske i början av nästa. The others kommer med hjälp av Lock och andra att övertala folk att stanna kvar, uteslutande från Ocianic 6, som kommer ta gummibåten och åka till en bebodd ö och plockas upp.

Detta baserar jag på när Kate och Jack snackade i avslutningen av S03 om att dom måste åka tillbaka.

Jag tror däremot inte att sawyer kommer att dö, eftersom att han förmodligen kommer att bli nån form av ledare när Oceanic Six lämnar ön.

Däremot vill jag tro att the others kommer att vara polare med alla överlevande innan säsongen är slut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom överdriver så förbannat med sprängmedlen, men det är bara dom 3 som är i rummet med det explosiva. Sun kommer överleva för hon har gått upp på däck igen.

Knappast, helikopterpiloten kommer å hämtar "de som kommer överleva" jin offrar sig för sun, da daa. helikoptern flyger någon stanns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LÄSKIGT bra avslutning!!!

Avsnittet var inte tråkigt vid något tillfälle, mitt hjärta mår inte bra av att ligga på högvarv i 1½ timme!

Okej, så nästa säsong ska handla om hur dom tar sig tillbaka till ön? Och hur fan kom Locke till fastlandet och hur fan dog han? I vilket fall så var jag orolig att dom skulle lämna saker om räddningen oklara, men dom förklarade riktigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej avsnitt. Förra säsongsavslutningen piskar skiten ur den här, dock.

Var det inte tal om att man skulle få veta

något om den där statyn med fyra tår? Snack, kanske, men lite besviken blev jag.

Skaparna hade sagt innan säsong fyra att

statyn med fyra tår skulle tas upp igen, vilket, den har gjort, väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor