Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

nä, inte så jag menade utan ;

Att de kom från ön, jin åkte till bb, sun födde,

ön---jins kompis föder---jin "dör w/e"---sun föder

Nu blev jag osäker, men jag tror att det som visades med Jin var före ön. Han sa att hade varit gift i två månader, så det måste väl ha varit före?

Om Jin är död eller inte vet man ju heller inte. På gravstenen var det datumet flyplanet kraschade tyckte jag. Kan ju vara så att han är kvar på ön, med resten av dom som inte är del av Oceanic Six.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu blev jag osäker, men jag tror att det som visades med Jin var före ön. Han sa att hade varit gift i två månader, så det måste väl ha varit före?

Om Jin är död eller inte vet man ju heller inte. På gravstenen var det datumet flyplanet kraschade tyckte jag. Kan ju vara så att han är kvar på ön, med resten av dom som inte är del av Oceanic Six.

om det var datumet från flygplandkraschen på gravstenen så är han kvar på ön. Han kanske inte dör alltså, eftersom att resten av världen tror att alla på planet dog, utom Oceanic Six.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska intressant avsnitt. Inte spännande, men intressant. Och ack så sorgligt det var i slutet. Var nära på att bli tårögd, men bara nära.

Och just ja. Walter! (Hette han så?). Det rös verkligen till i mig, han är tillbaka. Varför där, varför då, känner han igen dom. Vad för karaktär kommer han bli?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska intressant avsnitt. Inte spännande, men intressant. Och ack så sorgligt det var i slutet. Var nära på att bli tårögd, men bara nära.

Och just ja. Walter! (Hette han så?). Det rös verkligen till i mig, han är tillbaka. Varför där, varför då, känner han igen dom. Vad för karaktär kommer han bli?

Michael... Det är förmodligen han som är spionen på båten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har ingen kommenterat senaste Lost? Sjukt bra ju!

Tyckte det var sjukt härligt att få se vad Michael (och lite Walt) har gjort under tiden. Otippat att Danielle skulle dö dessutom!

Tycker verkligen inte det var ett bra avsnitt, sjukt segt imo.

S04E09

The Shape of Things to Come

spoilers:

Sayid-centriskt avsnitt.

• Fisher Stevens (Minkowski) said he would be returning to Hawaii to resume filming his role on Lost. Source: Kristin (Watch with Kristin)

• Julie Carlson, the extras casting director for "Lost," is looking for people of all ages who have a Middle Eastern or Arabic appearance to take part in the new episode that begins filming March 10. Source: Honolulu Advertiser

• Casting info:

Ishmael Bakir. Middle Eastern, 40s, should have a slight natural accent, a high-ranking businessman who carries himself with a sense of quiet menace. We get the impression that this distinguished man has the capacity for great violence. Guest star.
    Desk clerk. African (Tunisian), female, any age, French-speaking. Cold to some guests, but gracious to the wealthy. Must have a British or French accent. Co-star.
    Doorman. 50s, British, white, distinguished. Uniformed doorman works for a luxury building. Co-star.
    Bedouins. Two Arabic men, any age, must be able to speak Arabic. Stunts required - Must be able to ride a horse. Co-stars. Source: DarkUFO

• Substantial construction work was coming together in urban Honolulu for a two-day location shoot beginning March 13th. At least one scene is a Tunisian hotel. The crew has been building a dusty, rubble-strewn Middle Eastern town. Military trucks and wrecked cars stood guard in front of roadside stands selling pottery and used luggage. A large archway seemed to serve as the centerpiece of the scene. Sayid and Ben will make appearances. Source: Hawaii Blog

• Sayid is one of the pallbearers at his former love, Nadia's, funeral Source: DarkUFO

• More sightseeing: one of the apartments on the third floor of the building in the back looks blackened and burned out here's a restaurant/bar area on one side the car in the center has a wooden structure around it marked with "top" and "bottom" the archway just behind it had scrapes on the side of it as if the car had ploughed through it and scraped the sides. there are posters of Saddam Hussein on the walls painted over with graffiti Source: DarkUFO

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har

Zekes/Toms pojkvän

figurerat tidigare? Stor wtf-varning på

kyssekvensen!

Men vafan, det visste man redan i säsong 3, när han bad Kate klä av sig, och hon sa "jag tänker inte duscha inför dig assåh"

Då sa han "Your not my type" :)

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor