Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Hur gör ni egentligen? Sitter ni och väntar på torsdagkvällarna att det ska komma upp?

Visst, jag längtar efter nästa avsnitt men jag stressar inte. Sen början av S04 nu har jag fixat avsnitt, väntat några dagar, inte tänkt på Lost direkt, sedan sätt det. Sedan så kommer nästa avsnitt mycket tidigare än man förväntade sig.

Brukar se Lost på lördag/söndag.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör ni egentligen? Sitter ni och väntar på torsdagkvällarna att det ska komma upp?

Visst, jag längtar efter nästa avsnitt men jag stressar inte. Sen början av S04 nu har jag fixat avsnitt, väntat några dagar, inte tänkt på Lost direkt, sedan sätt det. Sedan så kommer nästa avsnitt mycket tidigare än man förväntade sig.

Börjar ladda hem fredag morgon. Ser när jag kommer hem från skolan. Perfekt början på helgen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör precis som Tweak. Likadant med alla serier. Börjar ladda hem på morgonen och så kan man kolla direkt efter skolan eller på kvällen. Kan ju missa att ladda ner på morgonen ibland, men då är det bara börja ladda ner direkt efter skolan.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Sätt S04.E05 nu. Väldigt bra avsnitt. Fick rysningar då

Desmond och Penny tillslut fick tag på varandra. När dom fick kontakt så sa Penny att hon letat efter Desmond i tre år. Vilket blir sedan 2001. Och att hon förstog att hon inte var galen när hon fick snacka med Charlie. Jag förstår inte riktigt det. Varför började hon leta efter Desmond. Var det bara för att hon ville (alltså en anledning vi inte vet), eller var det för att hon fick tag på Charlie, som sa att han viste vem Desmond var. Så tolkade jag det. I sådanna fall skulle det betyda att Desmond inte bara hade tids-tvister bakåt i tiden (1996), utan att han också hade frammåt. På ön. Jag menar om hon letat efter honom i tre år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankar när jag kommer hem vid 17/18-tiden på fredag. Perfekt start på helgen som Tweak sa, underbar känsla att sitta mör i kroppen efter ett träningspass och kolla Lost. <_<

JAG VILL HA FREDAAAAAAG

Hehe. Som jag skrev så är det skönt för mig då jag inte behöver längta. Jag längtar efter ett nytt avsnitt av lost dom två timmarna efter jag sett ett avsnitt. Sedan tänker jag på/gör annat och så en / två dagar senare så har jag ett nytt avsnitt att ladda ner. Men då tänker jag fortfarande på annat och kan därmed vänta en/två dagar vilket blir lördag / söndag. Så blir det skönt så ja.

Jag kör med Swesubs btw. Bara för att det är bra ibland då man inte hör vad dom säger om det regnar skitmycket etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankar när jag kommer hem vid 17/18-tiden på fredag. Perfekt start på helgen som Tweak sa, underbar känsla att sitta mör i kroppen efter ett träningspass och kolla Lost. <_<

JAG VILL HA FREDAAAAAAG

Haha, jag ser direkt när jag kommit hem från skolan. Och tänker alltid "ikväll ska jag bara vara hemma och slappa" men sen efter Lost-tittandet är man alltid sugen på att hitta på nåt ändå. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lost.s04e07.hdtv.xvid-dot

Avsnittet var spännande! Lite tråkigt ibland, men när det väl hände något så hände det ordentligt.!

Jag VISSTE att det skulle vara Michael på båten! Så grymt skönt att se honom igen! Och Jin, som jag förstog det så trodde Sun att han var död, men han var egentligen inte det. Eller, var han död på riktigt?

Men nu funderar jag ju också, dom måste alltså komma från ön inom tre veckor eftersom att Sun dör annars, och då kommer dom alltså ifrån ön den här säsongen, sen blir dom sjuka i huvudet och vill åka tillbaka i nästa säsong. Nu vill jag se nästa avsnitt.

Spoiler för s04e08:

Enligt promon på YT så ska nån dö i nästa avsnitt, damn. Nu hoppas jag på en riktigt fin dödsscen.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lost.s04e07.hdtv.xvid-dot

Avsnittet var spännande! Lite tråkigt ibland, men när det väl hände något så hände det ordentligt.!

Jag VISSTE att det skulle vara Michael på båten! Så grymt skönt att se honom igen! Och Jin, som jag förstog det så trodde Sun att han var död, men han var egentligen inte det. Eller, var han död på riktigt?

Men nu funderar jag ju också, dom måste alltså komma från ön inom tre veckor eftersom att Sun dör annars, och då kommer dom alltså ifrån ön den här säsongen, sen blir dom sjuka i huvudet och vill åka tillbaka i nästa säsong. Nu vill jag se nästa avsnitt.

Spoiler för s04e08:

Enligt promon på YT så ska nån dö i nästa avsnitt, damn. Nu hoppas jag på en riktigt fin dödsscen.

Tror jin är död, det man såg med "han" var nog innan sun födde ungen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor