jajajaa.... Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Intressant om avsnittet: Kates advokat spelade i filmen Frequency där en karaktär heter Jack Shepard Varför just 3,2 miljoner? Är det nått slags kodspråk mellan Ben och Miles? Är det 3,2miljoner ett medelenade att han vet att man kan kommer till ön om man kommer in med bärningen 3-2 eller vad det var? Kortet som fysikern gissar är klöver 6, detta kort kan ses i Aarons rums på tavlan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Intressant om avsnittet: Kates advokat spelade i filmen Frequency där en karaktär heter Jack Shepard Varför just 3,2 miljoner? Är det nått slags kodspråk mellan Ben och Miles? Är det 3,2miljoner ett medelenade att han vet att man kan kommer till ön om man kommer in med bärningen 3-2 eller vad det var? Kortet som fysikern gissar är klöver 6, detta kort kan ses i Aarons rums på tavlan. Har inget med avsnittet att göra, men jajajaa....!!!!111 Har inte sett dig på typ 5 år! OMGOMGOMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Ganska trist avsnitt. Dock några spännande delar. Men det är ju som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Har inget med avsnittet att göra, men jajajaa....!!!!111 Har inte sett dig på typ 5 år! OMGOMGOMG! Hähä Visst tittar man in ibland Var nån månad sen nu dock. Men här är allt som de brukar vara, officiella trådar åt allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Ingen E05 idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Ingen E05 idag? jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 E04: Ganska småbra avsnitt. Gillade hela rättstvisten. E05: Bättre avsnitt än 4. Trots att hela Desmond-storyn var komplicerad så gillade jag den. Vad var det egentligen som fick honom att gå tillbaka i tiden sådär? Det måste ju betyda att alla på ön lever i framtiden, eller? Men hittills har vi inte sett ett enda vad jag skulle vilja kalla riktigt Lost-avsnitt på säsong 4. Där spänningen är enorm med en bra cliffhanger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Oj oj oj! Detta är LOST! BEST EPISODE EVAH! Så, personer som har blivigt utsatta för strålning och åker till/från ön kommer bli tidsorienterade till någon annanstans, fram eller bak i tiden. Ovetandes hur långt, så måste dom alltså få tag på något i framtiden/dåtiden som också finns där dom är nu för att det ska neutralisera sig. Fett coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Förjävla underbart coolt och bra avsnitt. Riktigt riktigt najs. Men EN sak fattade jag dock inte. Vad fan menades med "If anything goes wrong, Desmond Hume will me MY constant" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Förjävla underbart coolt och bra avsnitt. Riktigt riktigt najs. Men EN sak fattade jag dock inte. Vad fan menades med "If anything goes wrong, Desmond Hume will me MY constant" ? Om något går fel så är Desmond hans sak/person som kommer att fixa till det. Precis som Penny är Desmonds. Btw, någon mer än jag som undrar vad fan Penny's farsa skulle med loggboken till 1996? Loggboken som tillhörde The black rock, båten som finns på ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) Btw, någon mer än jag som undrar vad fan Penny's farsa skulle med loggboken till 1996? Loggboken som tillhörde The black rock, båten som finns på ön. Ja. Men, jag förstod inte hur penny visste vart hon skulle ringa. För han (som också blev galen) som tog om hand om kommunikationen, hade ju sagt att hon ringt flera gånger. Hur visste hon vart hon skulle ringa, detta var väl ett av de samtalen som Charlie hade snappat upp. Btw vad var storyn bakom båten som desmond åkte jorden runt, hade pennys far nått att göra med den? (förutom att han dissa han) Och hur kan loggboken kommit från båten till fastlandet? Redigerad 29 februari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Någon som har en torrent till det här? Vet att man inte får be om hjälp eller hjälpa med 'warez' fast nu är det ju ändå så att det har sänts och ingen förlorar eller tjänar något på om jag laddar ner det här......... . . . . . . Så någon som har en torrent? Hittar inget på Tpb och google links är inte så säkra : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Lost s4e05 torrent download på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Err jepp, gjort det och en har redan varit fake och orkar inte ladda ner en till, så frågar här efter en *säker* torrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Hah, jag sökte hitta massa som är säkra b.la mininova, du klara nog det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Ja. Men, jag förstod inte hur penny visste vart hon skulle ringa. För han (som också blev galen) som tog om hand om kommunikationen, hade ju sagt att hon ringt flera gånger. Hur visste hon vart hon skulle ringa, detta var väl ett av de samtalen som Charlie hade snappat upp. Btw vad var storyn bakom båten som desmond åkte jorden runt, hade pennys far nått att göra med den? (förutom att han dissa han) Och hur kan loggboken kommit från båten till fastlandet? Penny ringde antagligen inte till någon speciell, utan bara skickade ut signaler där ön var. Antagligen köpte hennes pappa boken, för att sedan lura desmond dit. Och när Penny ville leta efter honom så frågade hon hennes pappa för loggboken. Boken hittades av sjörövare 7 år senare, inget konstigt med det. Frågan är dock om det är någon i familjen som ägde loggboken som kommer vara någon viktig person i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Penny ringde antagligen inte till någon speciell, utan bara skickade ut signaler där ön var. Antagligen köpte hennes pappa boken, för att sedan lura desmond dit. Och när Penny ville leta efter honom så frågade hon hennes pappa för loggboken. Boken hittades av sjörövare 7 år senare, inget konstigt med det. Frågan är dock om det är någon i familjen som ägde loggboken som kommer vara någon viktig person i serien. Kom på det sen, att hon förmodligen skickade ut singnaler. Men varför skulle pappan ge henne loggboken? Eller ville hennes pappa ha något för denna ö. Finns det några skatter eller något av värde på ön (han va ju trots allt skit förmögen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Kom på det sen, att hon förmodligen skickade ut singnaler. Men varför skulle pappan ge henne loggboken? Eller ville hennes pappa ha något för denna ö. Finns det några skatter eller något av värde på ön (han va ju trots allt skit förmögen) Antagligen finns det något som folk vill åt på ön. Må det vara en skatt eller något annat värdefullt, kanske rent av "monstret" rökmolnet. Vad tror du förde Black Rock till ön från första början. Antagligen något värdefullt som stog i loggboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Antagligen finns det något som folk vill åt på ön. Må det vara en skatt eller något annat värdefullt, kanske rent av "monstret" rökmolnet. Vad tror du förde Black Rock till ön från första början. Antagligen något värdefullt som stog i loggboken. Eller så stranda black rock där med en skatt (mitt på ön) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Frågan är dock om det är någon i familjen som ägde loggboken som kommer vara någon viktig person i serien. Det var han Hansel eller vad han hette, som var med i Lost Experience (online-spel-grejen) som ägde loggen, så vitt jag förstod. Sjukt bra avsnitt annars! Bästa på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts