Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Efter jag märkte att du pratade om S02: Ah. Av säsong 2. Mycket möjligt att jag inte sätt det ja.

Före jag märkte att du pratade om S02:

Hur många avsnitt menar du när du säger "säsongsavslutning"? Är säker på att jag såg dom 4 sista iaf.

Michael

var det skitlänge sedan jag såg, och det senaste jag kommer ihåg av

Walt

är i S03, sista eller näst sista avsnittet då han

säger åt Lock att han har jobb att utföra.

M, men Walt har ju dykt upp lite titt som tätt, sedan försvunnit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror jag börjar fatta hur det blir i slutändan... :lol:

"Ocianic 6" - Alltså dom 6 personer som kommer från ön. Antagligen är dom 6 personerna på något sett en "pakt" som har ljugit ihop hur många som var på ön osv. Lock's gäng har således stannat kvar på ön, och om folk minns sista avsnittet på S03 så ville jack/kate(?) åka tillbaka. Alltså var det ett misstag att åka tillbaka, vilket dom 6 som åkte tillbaka nu ångrar.

Antagligen så vill dom 6 som stack egentligen komma tillbaka till ön, men ön i sig är ospårbar (iaf om man ska tro hur det sett ut dom senaste säsongerna) så dom kan inte åka tillbaka fastän dom vill.

Aja, slött avsnitt men ändå jävligt spännande att se vad som faktist kommer att hända emellan tiden dom är där och kommer hem. Vart tog f.ö. Helikoptern som skulle till båten vägen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror jag börjar fatta hur det blir i slutändan... :lol:

"Ocianic 6" - Alltså dom 6 personer som kommer från ön. Antagligen är dom 6 personerna på något sett en "pakt" som har ljugit ihop hur många som var på ön osv. Lock's gäng har således stannat kvar på ön, och om folk minns sista avsnittet på S03 så ville jack/kate(?) åka tillbaka. Alltså var det ett misstag att åka tillbaka, vilket dom 6 som åkte tillbaka nu ångrar.

Antagligen så vill dom 6 som stack egentligen komma tillbaka till ön, men ön i sig är ospårbar (iaf om man ska tro hur det sett ut dom senaste säsongerna) så dom kan inte åka tillbaka fastän dom vill.

Jepp, så lär det vara. Antagligen så har Ben någon hållhake på dem också, eftersom Sayid tvingas att jobba för honom. Men what about den ledsna smileyn?

Det är ju inte som att du har resten av Lost uppenbarat för dig. :) Förvänta dig massa vändningar. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, så lär det vara. Antagligen så har Ben någon hållhake på dem också, eftersom Sayid tvingas att jobba för honom. Men what about den ledsna smileyn?

Det är ju inte som att du har resten av Lost uppenbarat för dig. :lol: Förvänta dig massa vändningar. :lol:

Det är skönare att kolla på Lost när du själv är helt Lost. Minsta lilla klarhet tar bort tjusningen i Lost.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor