FerkurZ Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Efter jag märkte att du pratade om S02: Ah. Av säsong 2. Mycket möjligt att jag inte sätt det ja. Före jag märkte att du pratade om S02: Hur många avsnitt menar du när du säger "säsongsavslutning"? Är säker på att jag såg dom 4 sista iaf. Michael var det skitlänge sedan jag såg, och det senaste jag kommer ihåg av Walt är i S03, sista eller näst sista avsnittet då han säger åt Lock att han har jobb att utföra. M, men Walt har ju dykt upp lite titt som tätt, sedan försvunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 *reserverar plats* Kollar på S04E04 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 *reserverar plats* Kollar på S04E04 nu. Riktigt bra avsnitt även idag. Sjukt att det var Aaron på slutet. Kommer Claire dö då eller vatt de fack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Riktigt bra avsnitt även idag. Sjukt att det var Aaron på slutet. Kommer Claire dö då eller vatt de fack? Kan ju vara att Claire inte fick komma från ön, så gav hon Aaron till Kate för att han inte ska behöva växa upp på ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Riktigt bra avsnitt även idag. Sjukt att det var Aaron på slutet. Kommer Claire dö då eller vatt de fack? Aah tyckte det namnet lät bekant. Bra avsnitt. Men jag tycker att de kan fokusera lite mindre på karaktärer och mer på storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Tror jag börjar fatta hur det blir i slutändan... "Ocianic 6" - Alltså dom 6 personer som kommer från ön. Antagligen är dom 6 personerna på något sett en "pakt" som har ljugit ihop hur många som var på ön osv. Lock's gäng har således stannat kvar på ön, och om folk minns sista avsnittet på S03 så ville jack/kate(?) åka tillbaka. Alltså var det ett misstag att åka tillbaka, vilket dom 6 som åkte tillbaka nu ångrar. Antagligen så vill dom 6 som stack egentligen komma tillbaka till ön, men ön i sig är ospårbar (iaf om man ska tro hur det sett ut dom senaste säsongerna) så dom kan inte åka tillbaka fastän dom vill. Aja, slött avsnitt men ändå jävligt spännande att se vad som faktist kommer att hända emellan tiden dom är där och kommer hem. Vart tog f.ö. Helikoptern som skulle till båten vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Tror jag börjar fatta hur det blir i slutändan... "Ocianic 6" - Alltså dom 6 personer som kommer från ön. Antagligen är dom 6 personerna på något sett en "pakt" som har ljugit ihop hur många som var på ön osv. Lock's gäng har således stannat kvar på ön, och om folk minns sista avsnittet på S03 så ville jack/kate(?) åka tillbaka. Alltså var det ett misstag att åka tillbaka, vilket dom 6 som åkte tillbaka nu ångrar. Antagligen så vill dom 6 som stack egentligen komma tillbaka till ön, men ön i sig är ospårbar (iaf om man ska tro hur det sett ut dom senaste säsongerna) så dom kan inte åka tillbaka fastän dom vill. Jepp, så lär det vara. Antagligen så har Ben någon hållhake på dem också, eftersom Sayid tvingas att jobba för honom. Men what about den ledsna smileyn? Det är ju inte som att du har resten av Lost uppenbarat för dig. Förvänta dig massa vändningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jepp, så lär det vara. Antagligen så har Ben någon hållhake på dem också, eftersom Sayid tvingas att jobba för honom. Men what about den ledsna smileyn? Det är ju inte som att du har resten av Lost uppenbarat för dig. Förvänta dig massa vändningar. Det är skönare att kolla på Lost när du själv är helt Lost. Minsta lilla klarhet tar bort tjusningen i Lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag hade hela tiden starka misstankar om att det var Aaron som var Kates "son". Med andra ord borde kanske Aaron vara en del av Oceanic Six? Eller kan Ben och/eller Charlie räknas dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag hade hela tiden starka misstankar om att det var Aaron som var Kates "son". Med andra ord borde kanske Aaron vara en del av Oceanic Six? Eller kan Ben och/eller Charlie räknas dit? Tror dom 2 sista kommer vara någon man minst anar faktist. Så typiskt Lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag hade hela tiden starka misstankar om att det var Aaron som var Kates "son" . Med andra ord borde kanske Aaron vara en del av Oceanic Six ? Eller kan Ben och/eller Charlie räknas dit? TRor inte det är Charlie iallfall. Han finns nog bara kvar i Hurleys fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Spoiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Men orka skriva i spoilerstyle hela tiden. Dom som inte kollat på avsnitten som redan sänts får skylla sig själva Redigerad 23 februari, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Men orka skriva i spoilerstyle hela tiden. Dom som inte kollat på avsnitten som redan sänts får skylla sig själva I Sverige menar du? Det håller jag med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 För det är ju en verkligt stor bedrift att trycka på "spoiler". Liksom finns det någon anledning att inte göra det? Taskigt att spoila för andra _även_ fast det gått på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 I början tyckte jag det var OK. Men orka spoila sånt som inte spoilar nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 I början tyckte jag det var OK. Men orka spoila sånt som inte spoilar nån. Men måste du göra uppror, varför inte bara ta 10 sekunder till att redigera meddelandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Asså shit, vet ni vad jag har kommit på? Monstret är av rök. Nä skämt åsido, jag fattar eran poäng. Får väll göra som ni säger i framtiden, trots att jag tycker att det är löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Asså shit, vet ni vad jag har kommit på? Monstret är av rök. Nä skämt åsido, jag fattar eran poäng. Får väll göra som ni säger i framtiden, trots att jag tycker att det är löjligt. Det är löjligt, men det finns folk som inte har sett serien alls. ALLT som spoilar något ska således spoilertaggas, oavsätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Lost är bättre en vad vissa tror. Antingen är det för att folk aldrig gett lost större chans än första sesongen. Eller så är det för att det är för komplicerat för att folk ska orka hänga med. Jag följer lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts