Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Tycker killen som kom med falmskärmen såg ut som Charlie..

Sen huset det var ju två stycken personer där inne.

Och hur kunde den andra mentalpatienten se Charlie, även fast charlie försvann när Hurley "bad" han..

Det var ju "Jacob" som satt i gungstolen, som var med i säsong 3. Han som sa "Help me" till Locke och började kasta möbler omkring sig, dock var han osynlig då. Det intressanta med detta är att om man pausar och kollar på "Jacob" i detta avsnittet så ser det preciiiiiiiiis ut som Jacks farsa, Christian. Det har även diskuterats på andra forum har jag läst, alla är övertygade om att Jacks pappa lever. Jag med!

:naughty:

Sen det där sista, antingen inbillade sig Hurley den där patienten som såg Charlie också, eller så är det nått jävligt skummt på g.

Edit : Ser inte detta ut som Jacks farsa eller vad?

http://i12.photobucket.com/albums/a216/cup...w/facecabin.png

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju "Jacob" som satt i gungstolen, som var med i säsong 3. Han som sa "Help me" till Locke och började kasta möbler omkring sig, dock var han osynlig då. Det intressanta med detta är att om man pausar och kollar på "Jacob" i detta avsnittet så ser det preciiiiiiiiis ut som Jacks farsa, Christian. Det har även diskuterats på andra forum har jag läst, alla är övertygade om att Jacks pappa lever. Jag med!

:naughty:

Sen det där sista, antingen inbillade sig Hurley den där patienten som såg Charlie också, eller så är det nått jävligt skummt på g.

Edit : Ser inte detta ut som Jacks farsa eller vad?

<a href="http://i12.photobucket.com/albums/a216/cupcakesaysmeow/facecabin.png" target="_blank">http://i12.photobucket.com/albums/a216/cup...w/facecabin.png</a>

Det var ju 2 personer där =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är jävligt spänd på vad som kommer att hända. Eftersom att vi vet att människorna som kommer är onda, men ändå då gör Locke fel med tanke på att Hurley sa förlåt till Jack i framåtblickarna för att han gick med Locke...

Och när Hurley skrek "I'm one of the oceanic six!' så kan man också börja fundera. Är det bara sex som ska få komma från ön?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är jävligt spänd på vad som kommer att hända. Eftersom att vi vet att människorna som kommer är onda, men ändå då gör Locke fel med tanke på att Hurley sa förlåt till Jack i framåtblickarna för att han gick med Locke...

Och när Hurley skrek "I'm one of the oceanic six!' så kan man också börja fundera. Är det bara sex som ska få komma från ön?

Precis. Och det som är så himla snyggt nu är att ön befinner sig på ett ställe

och framtiden på ett, och de kommer hela tiden närma sig varandra och sen när de

möts avslöjas allt.

Åh.. Lost är det bästa jag vet :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis. Och det som är så himla snyggt nu är att ön befinner sig på ett ställe

och framtiden på ett, och de kommer hela tiden närma sig varandra och sen när de

möts avslöjas allt.

Åh.. Lost är det bästa jag vet :naughty:

Oh yeah! Dom har bra mycket mer att jobba med nu när dom använder framåtblickar också. Frågan är bara om det verkligen kommer att bli som framåtblickarna säger...

Det vore skitcoolt om Jack, Hurley och Kate kom ifrån ön typ i slutet av den här säsongen, men som framåtblickarna säger blir galna i huvudet och vill fara tillbaka, för att hjälpa dom andra på ön. Nåt sånt skulle liva upp stämningen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett avsnittet nu, fett intressant!

Jag undrar om hallisen Hurley hade i förhörsrummet har någon betydelse, "a taste of things to come" kanske? Hurvida Charlie var en hallis eller inte är oklart för tillfället, men eftersom han åtminstone var verklig så kanske undervattensfönstret också är det på något vis?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg det där flashback avsnittet - som var en enda stor påminnelse typ - nu på 4:an.

Mammatokig och seg som jag är följer jag Lost enbart på TV tillsammans med min mor, varje onsdag klockan 21:00! :D Och det har jag faktiskt gjort ända sedan det började. Men visst kliar det i fingrarna ibland då man läser om nya avsnitt.

Aja, så är det - och jag längtar till nästa onsdag!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg det där flashback avsnittet - som var en enda stor påminnelse typ - nu på 4:an.

Mammatokig och seg som jag är följer jag Lost enbart på TV tillsammans med min mor, varje onsdag klockan 20:00! :D Och det har jag faktiskt gjort ända sedan det började. Men visst kliar det i fingrarna ibland då man läser om nya avsnitt.

Aja, så är det - och jag längtar till nästa onsdag!

Men är det inte 21:00 nuförtiden? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukling som jag är, så kunde jag se avsnitt 2 nu på morgonen. Jag gillar det, även fast det var lite stillastående ibland..

Mycket avslöjades. Undrar vad dom vill ha med Ben egentligen, och vad dom egentligen kommer att göra. Skaparna sa ju förut att dom som skulle komma till ön skulle vara mycket värre, men dom här personerna verkar ju ganska harmlösa, kan inte ljuga, blir nervös runt om kring folk, allmänt osäkra. Det var intressant att framåtblickarna handlade om dom. Den dära Charlieliknande gubben verkade ju helt krossad där i framtiden, och Bruden som typ var i öknen och tittade på ett isbjörnsskelett, kan Dharma ha fler stationer över världen?

Jag längtar iaf till nästa avsnitt. :) Säsongen verkar bli bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor