Pico Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Avsnittet som kommer nästa fredag är ett dubbelt, KYYYSS! Dubbelpost, sry. Sänds det på fredagar nu? Bättre kan det knappast bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) När börjar det sändas på TV i Sverige igen, det är väl inte nu nästa Fredag va? Redigerad 24 januari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Tv4 brukar ju ungefär ligga en vecka efter usa men jag har inte sett någon reklam för säsong 4 på tv4 Säsongsstart 13 februari säger tv4 ;D Redigerad 24 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Sänds det på fredagar nu? Bättre kan det knappast bli! Nej, det sänds på torsdagar i USA, men vi får det på fredag morgon. Du menade säkert så, men jag älskar att rätta folk. Ber om ursäkt. Ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Åhåhåhåh mest efterlängtade någonsin! Jag och två kompisar ska köra LOST-invigning tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Nej, det sänds på torsdagar i USA, men vi får det på fredag morgon. Du menade säkert så, men jag älskar att rätta folk. Ber om ursäkt. Ledsen. Jo jag menade så.. Om du nu menade mig, du är förlåten och du får ta en kaka här om du vill.. ...jag har gurka och vitlöksdip också.. edit: jag kom precis på hur snuskigt det kan misstolkas. jag menar såklart normal grön gurka och vit vitlöksdip... Alltså, inte penis och sperma. Redigerad 25 januari, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Countdown to LOST: The Season 4 Opener 0 days 13 hours 52 minutes left Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Inatt så. Ska lägga mig tidigt och sätta en väckare på halv 5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Inatt så. Ska lägga mig tidigt och sätta en väckare på halv 5... Sounds like a plan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Inatt så. Ska lägga mig tidigt och sätta en väckare på halv 5... Själv ska jag kliva upp vid 07.00 (börjar 08.30) och sätta mig och käka frukost till Lost. 8 månaders väntan är över! Prisa Lindelof! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Själv ska jag kliva upp vid 07.00 (börjar 08.30) och sätta mig och käka frukost till Lost. 8 månaders väntan är över! Prisa Lindelof! Det är väl ett dubbelavsnitt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Det är väl ett dubbelavsnitt ? Då är det kört. Men najs med dubbel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jo det är ett dubbelavsnitt. Kliver upp och tankar direkt när det släpppts, ser, äter frukost, åker till stan och skolkar för att jag har en massa förberedelser att göra innan lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Dubbel och dubbel. Lost.S04E00.Past.Present.and.Future.REPACK.HDTV.XviD-XOR Lost.S04E01.HDTV.XviD-XOR E00 är inget måste. Det är en resumé av dom 3 första säsongerna. Om man absolut inte minns ett skit så kan det vara bra att kolla på, men i mitt fall så minns jag hur det slutade och vet vad S01 och S02 handlade om. Kollade på det bara för att vänta på nedladdningen av E01 skulle bli klart. Början av E01 är ändå en "Previously on LOST" så man får en resumé av hur S03 slutade. F.ö. ett bra avsnitt. Mycket smaskig info och jag orkar inte komma med några teorier vid denna tidpunkt. Nu ska jag sova! LOST!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Dubbel och dubbel. Lost.S04E00.Past.Present.and.Future.REPACK.HDTV.XviD-XOR Lost.S04E01.HDTV.XviD-XOR E00 är inget måste. Det är en resumé av dom 3 första säsongerna. Om man absolut inte minns ett skit så kan det vara bra att kolla på, men i mitt fall så minns jag hur det slutade och vet vad S01 och S02 handlade om. Kollade på det bara för att vänta på nedladdningen av E01 skulle bli klart. Början av E01 är ändå en "Previously on LOST" så man får en resumé av hur S03 slutade. F.ö. ett bra avsnitt. Mycket smaskig info och jag orkar inte komma med några teorier vid denna tidpunkt. Nu ska jag sova! LOST!1111 Coolt!! Satt vid jul när jag var magsjuk och gick igenom hela serien!! Fasiken ska tanka och sedan kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Var lika tråkigt som väntat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Åh herregud vilken bra säsongstart. ÄNTLIGEN är Lost tillbaka, som jag har väntat. Creepy det här med att Charlie dyker upp för Hurley i framtiden. Och var det bara jag som tyckte mig känna igen den skäggiga mannen som hoppade fallskärm? "Are You Jack?" Förövrigt jäääävligt sorgligt i slutet, hela Charlie-grejen. Redigerad 2 februari, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Inte direkt spoilers, men säkert någon som inte vill läsa sånt här... S04E01: Jag måste säga att jag tyckte säsongsstarten var sämre än väntat. Dessutom gillar jag inte framtidsflashes, ökar inte spänningen enligt mig (funkade i förra säsongsavslutningen, men nu ville jag inte ha mer sånt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) bra säsongsstart, googlade lite på Abbadon, ni vet han som besökte Hurley på mentalsjukhuset. Hittade det här: "Abbadon being evil in true lost fashion I ran his name in an anagram program. Matthew Abbadon = What Bad Boatmen… Hmmmm.. Also, a quick google search for Abbadon sends you to wikipedia for this - Abaddon is one of the infernal names used in LaVeyan Satanism, and is first in the list—only as it comes first alphabetically—and means "the destroyer." Han lät även som ett lejon typ när Hurley började skrika efter hjälp lol EDIT: kolla in det här http://en.wikipedia.org/wiki/Abbadon, "it comes to mean "place of destruction", or the realm of the dead, and is associated with Sheol. Abaddon is also one of the compartments of Gehenna.[1] By extension, it can mean an underworld abode of lost souls, or hell." Kanske teorin om att ön är helvetet stämmer? Det behöver inte vara falskt bara för att producenterna har nekat det... Redigerad 2 februari, 2008 av kallelito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Tycker killen som kom med falmskärmen såg ut som Charlie.. Sen huset det var ju två stycken personer där inne. Och hur kunde den andra mentalpatienten se Charlie, även fast charlie försvann när Hurley "bad" han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts