KvaddadPadda Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Det handlar ej om det är svårt eller inte, det e principen, man ska inte behöva lägga spoiler skydd när der redan sänts. Men det betyder väl inte att alla som kollar i tråden har sett det? Vi säger att... Petter har tråkigt en kväll. Han har aldrig orkat följat Lost, men funderar på att börja kolla. Han kollar in i den här tråden för att se vad folk tycker om serien, och får då händelserna spoilade. Kul att börja kolla då? Jag följde inte Heroes från början, men kollade ändå in i Heroes-tråden för att få läsa allmäna åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Eller hur, för vi ska ju inte ta hänsyn till folk som kanske vill börja titta på serien från början. Det är ju helt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Dessutom ska det ju strikas down with great vengeance and furious anger om man spoilar. Du kommer inte undan T-Boner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Det handlar ej om det är svårt eller inte, det e principen, man ska inte behöva lägga spoiler skydd när der redan sänts. Du är ju dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jag tycker inte att T-Bone är helt fel ute, om folk vill börja kolla på Lost och det har gått tre (TRE!) säsonger här i Sverige på TV4 kanske man borde vara smartare än att titta in här och läsa allting. Om ni tittar i början av tråden användes inte spoilertaggar (ja dom fanns inte då, men man använde inte vit text heller - nu slipper nån anmärka på det), och jag tycker inte det ska behövas när det faktiskt har visats i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Dessutom ska det ju strikas down with great vengeance and furious anger om man spoilar. Du kommer inte undan T-Boner. Blä, hatar den nya regeln. Du är ju dum i huvudet. Du behöver inte komma med person angrep bara för att jag säger vad jag tycker. Jag tycker inte att T-Bone är helt fel ute, om folk vill börja kolla på Lost och det har gått tre (TRE!) säsonger här i Sverige på TV4 kanske man borde vara smartare än att titta in här och läsa allting. Om ni tittar i början av tråden användes inte spoilertaggar (ja dom fanns inte då, men man använde inte vit text heller - nu slipper nån anmärka på det), och jag tycker inte det ska behövas när det faktiskt har visats i Sverige. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 T-bone, skriv ner alla serier, filmer, böcker, allt du inte sett. Sen ska vi binda fast dig och spoila ALLT och sen låta dig kolla/läsa det efter vi spoilat så får du se hur kul det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Vad är det som är så förbannat svårt med att använda spoilertaggar, förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Bump Spoiler (antar jag) Nån rolig preview! Påstådd trailer, kan vara fake, men verkar jävligt bra ändå. Wikipedia plot av säsong fyra: SPOILER The third season's conclusion is set on December 23, 2004. The crash survivors made contact with what they think is a freighter off the coast of the island. Meanwhile, the war between the Others and the survivors came to its climax which saw several of the Others killed. The producers have entered radio silence to limit the leak of spoilers, which have previously included detailed episode synopses. The producers also want to let fans speculate about the revelations and mysteries of the previous season. Not much is known about season four and most of what is known was revealed at San Diego's Comic-Con International 2007, where Lindelof, Cuse and Perrineau answered fan questions. It has been hinted that there is no boat coming to the island; however, whoever is coming to the island is "a lot worse" than the Others. What happened between Ben and the real Henry Gale and how Ben was caught in Rousseau's trap on the survivors' fifty-eighth day will be explained. The four-toed statue will be addressed. Whether or not Kate is pregnant with a baby from Sawyer will be revealed in the first four episodes. The fate of Sun and her unborn child will be made clear. More will be seen of the Others' leader Jacob. Ben, Locke, Hurley, Sawyer, Sayid, Bernard and Desmond will go to Flight 815's cockpit. Episodes will continue to feature flashbacks, in addition to flashforwards, which have revealed that Jack and Kate escape the island; however, a depressed Jack believes it to be a mistake. This season is apparently scarier and more violent than previous seasons. There will be more deaths, some of which take place in flashforwards. Mina tankar. (SPOILER igen) En ny lucka, spännande. Jag undrar också vad det är för människor som ska komma till ön, eftersom dom ska vara värre än The Others, och varför dom kommer dit överhuvudtaget. Skönt att dom tar upp den dära fyrtåade statyn, och att dom ska visa mer av Jacob, att man får veta vad som ska hända med Sun och Kate med graviditeterna. Bra med mer våld och spänning i serien, MER VÅLD ÅT FOLKET, me likeee! Dessutom, mer framåtblickar? Fan, dom verkar ju reda ut mycket nu, vad ska dom hitta på i tre säsonger till?! Nånting väldigt kul lär hända! Kyss, jag längtar. Redigerad 25 november, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Woho! Kan knappt bärja mig. Älskar Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Tänker inte läsa några spoilers. Sista avsnittet slutade så spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 The third season's conclusion is set on December 23, 2004. The crash survivors made contact with what they think is a freighter off Så mycket läste jag av spoilern. Hur som helst. Sjukt spännande som bara den! Längtar till Februari . Inte så långt kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Jag måste faktist säga att säsong fyra verkar bli riktigt bra. 16 avsnitts hippetihoppet verkar vara ett smart drag så dom kan trycka in mer i varje avsnitt och göra det spännande, sen verkar det som att dom tar en annan sväng i den här säsongen, mer ska avslöjas, och det är inte bara the others det handlar om längre utan dom andra människorna som ska komma till ön. Ska bara inte få upp förväntningarna, längtar till februari så får vi se hur allting går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Från spoilern Merkky posta.. Episodes will continue to feature flashbacks, in addition to flashforwards, which have revealed that Jack and Kate escape the island Sa jude! Tror nog säsong 4 kan bli riktigt bra, hoppas det är den sista bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Från spoilern Merkky posta.. Episodes will continue to feature flashbacks, in addition to flashforwards, which have revealed that Jack and Kate escape the island Sa jude! Tror nog säsong 4 kan bli riktigt bra, hoppas det är den sista bara.. Noppe, tre säsonger till.. Alla med 16 avsnitt/säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Noppe, tre säsonger till.. Alla med 16 avsnitt/säsong. Det blir för mycket För många säsonger försöker dom dra ut på allt men det blir bara sämre med tiden... LÄNGTAR SOM ETT AS EFTER LOST SEASON 4!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Det blir för mycket För många säsonger försöker dom dra ut på allt men det blir bara sämre med tiden... LÄNGTAR SOM ETT AS EFTER LOST SEASON 4!!!!! Dom lär ska hitta på nånting bra med serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Avsnittet som kommer nästa fredag är ett dubbelt, KYYYSS! Dubbelpost, sry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 This season is apparently scarier [88] and more violent than previous seasons.[89] There will be more deaths, some of which take place in flashforwards.[90] Time travel and other supernatural elements will be a part of the season, and decoy endings have been shot.[91] Jag längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Jag längtar. Kan inte utveckla det bättre! Jag längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts