Tweak Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Var det där sarkasm eller entusiasm , jag tänkte ivarjefall inte på det när jag såg avsnittet Det var ren och skär lycka! eller, allt har vaerit det. men jag kan inte vänta, jag kanske vborde vara mer kritisk egentligen men detta är bland det bästa som någonsin gjorts. fyfan, dom vet verkligen vad dom gör, lindelof och kompani. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 KOM PÅ EN SAK!!! e22/e23 På sjukhuset, efter Jack snott medecin, börjar han tjafsa med Chief of surgery (den svarta läkaren). Då säger Jack att "han ska hämta hans pappa, och om han är fullare än vad han är, så kan han ta ansvar för det"... men, Jacks farsa är död ju?! Likadant på apoteket, där Jacks medeciner är utskrivna av han pappa... Och en annan sak Han/hon som begravdes var antagligen Sawyer kom jag på. Typiskt honom att ingen skulle dyka upp, och att Kate inte skulle vilja gå Tror att Jack inbillar sig massor av saker, han verkade inte vara vid sina sinnens fulla bruk. I början när han skulle hoppa hade jag en känsla av att allt egentligen var efter ön, men slängde bort de tankarna när han började snacka om hans farsa. Men tror som sagt att han inbillar sig saker. Om den som hade dött: På TV.com-forumet var det någon som hade skymtat att namnet började på "Jo", så kan ju vara John Locke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Om den som hade dött: På TV.com-forumet var det någon som hade skymtat att namnet började på "Jo", så kan ju vara John Locke. Han som spelar Locke sålde sitt hus på hawai för inte så länge sen. Äntligen dog Charlie, nu slipper man honom Fuck, nu måste man vänta till Februari innan säsong 4 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Angående säsongsavslute Fyfan serri... jag börjar bli deprimerad... jag känner mig ivarjefall fett nere. Det är pågrund av slutet, Jack är helt slut och allting blir bara olyckligt! Jag vill ha ett lyckligt slut! Är det ingen annan som känner att det bara blev deppigt... fuck it. Sen att Charlie dog, riktigt sorgligt det med. Var nog den "brutalaste" dödsscenen i hela Lost. Nu får reggisörerna fixa det här :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Håller med Tweak - spelar ingen roll om vissa avsnitt är lite småtråkiga emellanåt, säsongsavslutningarna äger fitta och kompenserar för det femtioelva gånger om. Charlies död kändes förövrigt fin, nästan så fällde en tår faktiskt. Var Walt verkligen där eller var det bara en illusion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Angående säsongsavslute Fyfan serri... jag börjar bli deprimerad... jag känner mig ivarjefall fett nere. Det är pågrund av slutet, Jack är helt slut och allting blir bara olyckligt! Jag vill ha ett lyckligt slut! Är det ingen annan som känner att det bara blev deppigt... fuck it. Sen att Charlie dog, riktigt sorgligt det med. Var nog den "brutalaste" dödsscenen i hela Lost. Nu får reggisörerna fixa det här :'( Jo det blir ju lite olyckligt, men jag börjar få känslan av att man inte vill att dom ska bli räddade. Jag kommer att grina som fan om dom lämnar ön i slutet av säsong 6. Men samtidigt, om dom skulle stanna på ön så borde ju The Others vara döda eller nåt, och då skulle det också bli tråkigt enligt mig. Då ska dom bara sitta där. Och om både dom och The Others stannar kvar så blir det bara ett stort frågetacken och inget avslut... Längtar till februari!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 (redigerad) Var Walt verkligen där eller var det bara en illusion? Jag tror att Walt var den svarta röken, så som med Jacks pappa och Ekos bror. Redigerad 25 maj, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Charlies död kändes förövrigt fin, nästan så fällde en tår faktiskt. Verkligen, speciellt att hans sista ansträngning var att göra ett kors med händerna Riktigt sorgligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Tanka lost tE_h answers, då snackar det lite om ditt å datt. T.ex att det är ön som visar sig som alla olika personer, jacks farsa, hurleys "kompis" kates häst osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 22/23; Charlies dödsscen var klockren. Blev tårögd när han gjorde korstecken. Locke visar igen att ön är "imba". Surt att han inte fick sin vilja igenom. Överlag ett riktigt blodbadsavsnitt. 7 sprängs, 2 skjuts i the looking glas, 3 dödas på stranden, Charlie drunknar, Mikhail sprängs(?) och Naomi får en kniv i ryggen. Min teori är att det är Locke som är i kistan. Locke var den enda som folket kände och litade på som fortfarande ville att dom skulle stanna på ön. Kate är gift med Sawyer, Jack är junkie, och antagligen så blev dom hemskickade medans dom andra typ blev dödade. Det är därför Jack är så upprörd över vad han hade gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Bara jag som tycker charlies död var helt meningslös och dum i huvudet? En normal reaktion i en sådan situation hade varit att simma ut genom hålet till fönstret och försökt ta sig till ytan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Bara jag som tycker charlies död var helt meningslös och dum i huvudet? En normal reaktion i en sådan situation hade varit att simma ut genom hålet till fönstret och försökt ta sig till ytan. Plus att vattnet skulle väl inte ha stigit högre än till fönsterluckan? Han hade ju haft ett par minuter med den kvarvarande luften att ta sig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Säsongsavslutningen: Sista avsnittet var verkligen riktigt bra, det behövde serien.. fast säsongsavslutningarna brukar det vara lite liv i. även för mig var det nära med tårarna vid charlies slut, riktigt fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 22/23; Charlies dödsscen var klockren. Blev tårögd när han gjorde korstecken. Locke visar igen att ön är "imba". Surt att han inte fick sin vilja igenom. Överlag ett riktigt blodbadsavsnitt. 7 sprängs, 2 skjuts i the looking glas, 3 dödas på stranden, Charlie drunknar, Mikhail sprängs(?) och Naomi får en kniv i ryggen. Min teori är att det är Locke som är i kistan. Locke var den enda som folket kände och litade på som fortfarande ville att dom skulle stanna på ön. Kate är gift med Sawyer, Jack är junkie, och antagligen så blev dom hemskickade medans dom andra typ blev dödade. Det är därför Jack är så upprörd över vad han hade gjort. Tänkte också på det med Kate och Sawyer imorse. Blev tårögd mer än en gång under avsnittet, och fick den grymmaste jävla "wtf-känslan" när Jack sa "We have got to go back".. Fyfan alltså, obeskrivligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Bara jag som tycker charlies död var helt meningslös och dum i huvudet? En normal reaktion i en sådan situation hade varit att simma ut genom hålet till fönstret och försökt ta sig till ytan. Charlie gjorde det för att "rädda" Clarie och Aaron. Enligt Desmond skulle ju dom två bli räddade om Charlie dog. Charlie visste från början att det var ett självmordsuppdraG, och hade han simmat ut hade och överlevt hade kanske inte dom blivit räddade, för då kanske han hade "förstör" ödet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Charlie gjorde det för att "rädda" Clarie och Aaron. Enligt Desmond skulle ju dom två bli räddade om Charlie dog. Charlie visste från början att det var ett självmordsuppdraG, och hade han simmat ut hade och överlevt hade kanske inte dom blivit räddade, för då kanske han hade "förstör" ödet. Vad jag hört kan inte en människa dränka sig själv utan hjälpmedel. Håller man på att drunkna grips man av panik och överlevnadsinstinkten är starkare än viljestyrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Vad jag hört kan inte en människa dränka sig själv utan hjälpmedel. Håller man på att drunkna grips man av panik och överlevnadsinstinkten är starkare än viljestyrkan. Ok det visste jag inte. En miss av författarna då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Rummet borde inte vattenfyllts heller, bara upp till fönstret som ni sa. Iofs hade han då kunnat dött av koldioxidförgiftning efter ett tag, men det hade väl inte varit lika passande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Vad jag hört kan inte en människa dränka sig själv utan hjälpmedel. Håller man på att drunkna grips man av panik och överlevnadsinstinkten är starkare än viljestyrkan. Hålet var ändå för litet för att komma ut ifrån. (Inte mycket större än en handflata) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Hålet var ändå för litet för att komma ut ifrån. (Inte mycket större än en handflata) Nej, det var större. Kollade igen förut. Var dock svårt att bedömma hurvida det gick att komma ut igenom det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts