Jump to content

LOST

Elander
 Share

Recommended Posts

Hmm... det luktar bra säsongsavslutning här :wub:.

3 personer bör väl dö i 22, om nu 5 pers skulle dö i slutet av S03? Var stensäker på att Charlie skulle dö i 21. Och undrar om Locke dog eller inte?.

Det blir en härlig "tv-serie-vecka" nästa vecka. Säsongsavslutning i 24, Heroes och Lost. Hoppas Lost också kommer som ett dubbelavsnitt, som 24 och Heroes.

Säsongsavslutningen är ett dubbelavsnitt :unsure:

Och för er som följer Lost på TV4 så har jag glada nyheter. Dom kommer sända hela säsong 3 innan sommaren. Förra året sände TV4 dom tre sista avsnitten av S2 på hösten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Total förvirring.

Lider jag av minnesförlust eller var Charlies självmordsuppdrag inte med i episod 20? Jag minns inget sådant, bara att Locke sköts i magen i mot slutet och att Ben & co. mobiliserade sig. Jacks "blow 'em all to hell"-replik kommer jag inte heller ihåg något utav?

E21 =

The Answers

, så är det, va? Annars har jag missat något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Total förvirring.

Lider jag av minnesförlust eller var Charlies självmordsuppdrag inte med i episod 20? Jag minns inget sådant, bara att Locke sköts i magen i mot slutet och att Ben & co. mobiliserade sig. Jacks "blow 'em all to hell"-replik kommer jag inte heller ihåg något utav?

E21 =

The Answers

, så är det, va? Annars har jag missat något.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_Behind_the_Curtain

http://en.wikipedia.org/wiki/Greatest_Hits_%28Lost%29

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Charlie ska antagligen dö. Om man ska tro Desmond iaf.

Sen får man se om det blir Sayid&Co: eller Others som tar dom 2 sista platserna.

*Stor Spoiler*

Charlie kommer dö, det är bekräftat.

Terry O'Quinn sålde sitt hus på Hawahi för ett tag sen, det kanske betyder att Locke kommer dö. Blir lite rädd för att alla mina favoriter dör, Locke, Jin, Sayid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Charlie ska antagligen dö. Om man ska tro Desmond iaf.

Sen får man se om det blir Sayid&Co: eller Others som tar dom 2 sista platserna.

Stor fet spoiler om du inte har sett sneek peeken av säsongsavslutningen, skyll dig själv om du läser:

Man såg i sneek peeken att ett tält skulle explodera, och en massa människor från the others flyger iväg. Alltså verkar dom inte räkna att The Others ska dö, eftersom det måste ha varit fler än tre som flög iväg. Och man hörde också Bernards fru prata med dom andra när dom gick bort och hon sa nåntin om "It should have been three explosions." Så två explosioner kan vi räkna med iaf.

Blev ganska avslöjande, tror jag. :)

Inatt, då jäävlar. Säsoongsavslutning!! :rolleyes:

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

e22/e23

Blev väldigt besviken... att charlie dog t.ex., fett sorgligt... sen att de kommit hem (när man ser jack i framtiden), blev besviken på det också... allting var bara så jävla dystert

:unsure:... vem tror ni det var som skulle begravas? Ni vet Jack gick på en begravning... kanske var det Ben?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ!!

Har bara kommit ~10 minuter in i sista avsnittet, men here goes, klockrena repliker:

I came here in my invisible submarine. Didn't you see it?

Yeah... let's call Ben.

Charlie! Bloody hell!

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Das sista avsnitt:

Whats up med framtids Jack? Wtf. :S Trodde att det var tillbakablickar. Och vilka är det som ska komma till ön egentligen? Älskade Charlie i hela avsnittet, han ägde! Synd att han dog enligt mig! Och vilka fyra dog? Dom två nere i The Looking Glass, ögonlappsgubben och Charlie? Det dog ju sju av the Others också! Skumt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NÄR KOMMER LOST TILLBAKA?

Det var fan det finaste jag någonsin sett. Jag kommer inte kunna sova ändå tills det kommer tillbaka. Så sjukt jävla bra, allt var helt perfekt. Fyfan vad oväntat i slutet alltså, blev verkligen tårögd när

Jack sa "We have to go back, Kate"

Och Charlies

dödsscen.. fyfan alltså. Och att Aron började gråta just det, what's up with

that?

Lost är världens bästa serie, trots svackorna då och då. Men säsongsavslutningarna finns det ingenting i hela världen som slår. Fyfan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KOM PÅ EN SAK!!! :blink::lol:;)

e22/e23

På sjukhuset, efter Jack snott medecin, börjar han tjafsa med Chief of surgery (den svarta läkaren). Då säger Jack att "han ska hämta hans pappa, och om han är fullare än vad han är, så kan han ta ansvar för det"... men, Jacks farsa är död ju?! Likadant på apoteket, där Jacks medeciner är utskrivna av han pappa...

Och en annan sak

Han/hon som begravdes var antagligen Sawyer kom jag på. Typiskt honom att ingen skulle dyka upp, och att Kate inte skulle vilja gå

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KOM PÅ EN SAK!!! :blink::lol:;)

e22/e23

På sjukhuset, efter Jack snott medecin, börjar han tjafsa med Chief of surgery (den svarta läkaren). Då säger Jack att "han ska hämta hans pappa, och om han är fullare än vad han är, så kan han ta ansvar för det"... men, Jacks farsa är död ju?! Likadant på apoteket, där Jacks medeciner är utskrivna av han pappa...

Och en annan sak

Han/hon som begravdes var antagligen Sawyer kom jag på. Typiskt honom att ingen skulle dyka upp, och att Kate inte skulle vilja gå

Fan... Jävlar. Helvete.. ;) KAN INTE VÄNTA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att

den begravde är Ben. När kostymen på begravningsbyrån frågar om det var "friends or family" svarar ju Jack "neither."

Dessutom har jag mina aningar om att Jacks framtidsvisioner är något som påverkas av ön för att försöka stoppa honom under avsnittets gång.

Och Charlies

dödsscen var magnifik. Jäkla Mikhail, den jäveln fick ju en harpun rätt i hjärtat. Osis för Desmond också som skymtade Penny på skärmen, haha.

Det var dock inte särskilt överraskande att

Sayid och kompani inte dödades.

Och så trodde jag att Locke skulle dyka upp i undervattensstationen och typ offra sig, inte sätta kniven i Naomi. Han kunde gott ha skjutit sönder telefonen om den nu för så mycket olycka med sig.

Haha, här sitter man och vill bestämma. :blink: Skål åt säsong fyra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor