gta3wurst Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 kan man komma in i arenan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Nej, och om du försöker landa där inne med dodon så kommer du bara att flyga rakt igenom eftersom marken inte är solid... Använd sök funktionen så kan du hitta mer fakta om du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 (redigerad) Jo man kan landa där och marken är solid.. 1 meter under gräset. Så räkna med att inte se din dodo knappt.. Redigerad 17 december, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 arenan är inte bra gjord. jag tycker R* kunde gjort den bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Ja det kunde dom ha gjort.Man skulle kunna spela rugby där inne . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Ja det kunde dom ha gjort.Man skulle kunna spela rugby där inne . Hur skulle det gå till då??? springa och gö touchdown medans dom andra tittar på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 skjuter rugby spelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jag landa med doda där inne och komm en meter under gräset typ... haha jag sprang till en sånn där stolpe där man skall göra mål men då spawnades jag ut på gatan och blev påkörd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Man kunna väl skjuta av huvve på gamla tanter me hagelbössan sen tar man (det splashiga) huvvet å spelar med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Kan man landa uppe på taket som Kejim är på i mellan-sekvenserna med Dodon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) Kan man landa uppe på taket som Kejim är på i mellan-sekvenserna med Dodon? Jag har landat där flera gånger, på vissa ställen kan man stå men går man till den osolida delen ramlar genom marken och hamnar inuti huset. Då får man försöka följa väggen tills man ramlar ner en våning till och där nånstans kan man komma ut igen. Redigerad 4 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Att bero på Stadiumet...Det finns ju en snuskig detalj med det också... http://svg.st/Stadium.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Hmm, vad står du på för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Hmm, vad står du på för nåt? Tog mig upp via en Blista på en Linerunner jag ställt där i förväg...Gick ändå inget bra när jag försökte hoppa över, det tog emot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts