Sir.Per Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vem är medlem nummer 1?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) [Agera jobbig]Sök, det finns hundra trådar om det här. [/Agera jobbig] Nr. 1 är Admin, men han finns inte så Hultenius får vara nr. 1. Redigerad 9 februari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 En test medlem vid namn, ja tro det eller ej, Test ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hultenius skapade han/hon först för att kolla att allt gick bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Användaren med medlemsnummer 1 är Admin. Anledningen till att Hultenius inte är no.1 är antingen att man inte kunde byta namn på användare på den version av IPB som forumet kördes på när han skapade det, eller att han helt enkelt inte visste hur man gjorde, eller ens att man kunde göra det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Rätta mig om jag har fel men han/hon heter Test1 och är i gruppen Super Member.... EDIT: joinade 11-Maj 02 och har postat 4 gånger för er som vill veta,,, Redigerad 9 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vem är medlem nummer 1?? Och dom hade mage att klaga på mig... LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det är väl Test 1 som är första medlemmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Test1 är väl member no 4?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 1 2 3 4 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 ...10 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Borde inte Arman bli moderator? (:!!! Han har ju vart medlem sen.. Hm.. Ja sen Jä*ligt sen varje fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Borde inte Arman bli moderator? (:!!! Han har ju vart medlem sen.. Hm.. Ja sen Jä*ligt sen varje fall! Isåfall skulle Metoc7 också kunna bli moderater han har varit medlem jävligt länge han också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Arman är medlem nummer 10 och MetoC7 är nummer 1068 typ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Borde inte Arman bli moderator? (:!!! Han har ju vart medlem sen.. Hm.. Ja sen Jä*ligt sen varje fall! Ifall han inte bad om att få bli det, jämt och ständigt och skryter om att han är medlem nr.10 hade det nog varit så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ifall han inte bad om att få bli det, jämt och ständigt och skryter om att han är medlem nr.10 hade det nog varit så. (:!!! Är inte det något överdrivet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Är inte det något överdrivet? Jo??, notera min " " smilie i bakgrunden. Skulle bara reta Arman och kolla hans reaktion (:!!! Redigerad 10 februari, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jo??, notera min " " smilie i bakgrunden. Skulle bara reta Arman och kolla hans reaktion (:!!! Här har du min reaktion: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Här har du min reaktion: Ja, eftersom det var en katt som visade fingret kan du knappast vara jättearg? ¨ Förlåt mig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts