Panimala Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 El-gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 BC Rich Warlock Ohh en BC bas posta bild på den basen ! Måste se den ! Älskar Bc rich's modeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Själv hatar jag Bc Rich gitarrer. Gillade dem förut, inte längre dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ohh en BC bas posta bild på den basen ! Måste se den ! Älskar Bc rich's modeller Ooo ja B.C Rich Warlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Om du nu ska skaffa en bas, köp femsträngad! Det är riktigt manligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Köp en 7 eller 12 strängad. det är manligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ooo ja B.C Rich Warlock Åhh så vacker !!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Man får ju nästan stånd ju så snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Man får ju nästan stånd ju så snygg! Fy f*n vilken ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fy f*n vilken ful Afan skitful ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Afan skitful ! Näää den e ju Ball Ej bas men cool som fan Redigerad 13 februari, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Näää den e ju Ball Ej bas men cool som fan Det där är en av ESP's nya modeller va? Tycker bara Truckstern är snygg av de nya, de andra är så överdrivna. Såg nu att det inte var det. Tyckte den liknade AX-250/AX-400 lite granna. Och en tuff bas: http://www.espguitars.com/2005_Preview/b2005.htm Redigerad 13 februari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har en fråga också, tar den här eftersom jag inte orkar göra en ny tråd, och det handlar om typ samma sak. Jag har som sagt funderingar på att köpa en ESP LTD EX-50 för 3500 svenska kungakronor, men efter lite gloende på musikbörsen hittade jag en Epiphone X-plorer för tusen kronor dyrare. Någon som har någon erfarenhet av LTD och Epiphone och kan säga vilken som är bäst? Jag gillar designen på X-plorern mer än EXn, men jag vill hellre ha kvalitét än utséende. Har också tänkt provspela en EX-50 snart, så jag får väl se hur jag gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har en fråga också, tar den här eftersom jag inte orkar göra en ny tråd, och det handlar om typ samma sak. Jag har som sagt funderingar på att köpa en ESP LTD EX-50 för 3500 svenska kungakronor, men efter lite gloende på musikbörsen hittade jag en Epiphone X-plorer för tusen kronor dyrare. Någon som har någon erfarenhet av LTD och Epiphone och kan säga vilken som är bäst? Jag gillar designen på X-plorern mer än EXn, men jag vill hellre ha kvalitét än utséende. Har också tänkt provspela en EX-50 snart, så jag får väl se hur jag gillar den. Maila och fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Maila och fråga Maila vilka? Tillverkarna? Musikbörsen? Din mamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Maila vilka? Tillverkarna? Musikbörsen? Din mamma? Musikbörsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Så J*vla het! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ser ut som om någon fått den uppkört på något ömtåligt ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts