leftbehind Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vote: Bas. Ska köpa en imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vote: Bas Ska få en om ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Fanns en sån om Frenzys val jag sa åt honom att köpa bas men han köpte gitarr ändå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Bas...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Gitarr. Lättare att spela, och med lite trixande med effektpedalen/förstärkaren kan man få det att låta som en bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vote: Bas Men igentligen vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Lika copla båda två ju. Hänger dock mest på "liraren" själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Bas bara för att Nikki Sixx spelar det menar han elgitarr eller akustisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Null, ingen aning faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vote: Gitarr Jag spelar inte själv gitarr men min papa gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vote: gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vote : gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vote : gitarr (:!!! Var inne på bas innan , men man fick ju följa hjärtat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Coolast vet jag väll inte men gura är skönare att lira och det låter bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Bas. Kontrabas är vackrast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag tar lektioner på bas Men spelar ändå mer Elgitarr. Men bas låter mycket coolare när det gäller pop, typ trummor, bas och sång (och kanske någon på piano eller synth) är ascoolt (enligt mig själv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Bas är coolast av dom två men trummor tar allt Vote: BAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vote: Gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag HAr en bas å lirar flitigt ska du köpa bas så köp en epiphone Flying V, Epiphone/gibson SG eller BC Rich Warlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts