Xazzi Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Tjaba mamma gick o köpte lite "Övnings" Disketter.. Nu e det så att mammsen har ett problem... Disketterna funkar ej (Man stoppar väll ner 1 diskett i A enhet?) När man sätter in disketten händer inget man går in i den här datorn går in på A diskett enhet inget händer ((HJÄLP)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Har kablarna lossnat från diskettenheten tro? Lyser lampan? Satt du in disketten åt rätt håll? (Min granne satte åt fel håll... Det funka inte då hehe...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Har kablarna lossnat från diskettenheten tro? Lyser lampan? Satt du in disketten åt rätt håll? (Min granne satte åt fel håll... Det funka inte då hehe...) Lossnat Om dom nu har gjort det... Hur sätter man fast dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Min Jävla fucking cp dator säger bara "Ingen diskett i A: fasst det e diskett där cp homo dator Ursäkta svärandet ska aldrig hända igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ooh! Du ska altså hjälpa mamsen med datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ooh! Du ska altså hjälpa mamsen med datorn? Bara för din morsa är 1337h4x0r på datorer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Min Jävla fucking cp dator säger bara "Ingen diskett i A: fasst det e diskett där cp homo dator Ursäkta svärandet ska aldrig hända igen Sköna svordomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) pkz hmm Jag fattar inte va du menar med 1337h4x0r ... men så du bara vet så är min mamma bajs dålig på datorer!! hon kan knappt flytta mus-pekaren... EDIT: Your mother då? Redigerad 9 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 1337 = elite = bra h4x0r = haxxor = hackare (fixare) Nä men lät som om din morsa kan mer än dig, medans hans knappt vet vad tangentbordet är till för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts