GTApimpfoolife Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Här e bilden: BILDEN Bilden fungerar inte (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Här e bilden: BILDEN Bildens url är lite skum, bilden fungerar heller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jaja men kolla ej då är det någon som vet varför dom inte är där eller hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jaja men kolla ej då är det någon som vet varför dom inte är där eller hur man ska göra? Dom kommer dit ibland men inte ofta..och dom är där för att dom har ett område där som man kan ta över..som alla andra dom har i första stan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nehe....? trodde du inte att jag visste det? jag frågade VARFÖR dom aldrig är där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Men vafan, det finns inte något område i San fierro om man inte gjort glitchen. I las venturras därimot finns det ett vid båtskolan. Skriv inte någonting innan du inte vet. Men vafan det finns visst ett område i SF om man inte har gjort glitchen. Kolla på kartan i Pardaiso, San Fierro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Men vafan det finns visst ett område i SF om man inte har gjort glitchen. Kolla på kartan i Pardaiso, San Fierro... Jag fick 100% på alla områden, utan att tagit nåt i SF. Dock så tog jag ett vagosområde uppe vid båtskolan. Men nåt Ballasområde utanför LS har jag inte sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag fick 100% på alla områden, utan att tagit nåt i SF. Dock så tog jag ett vagosområde uppe vid båtskolan. Men nåt Ballasområde utanför LS har jag inte sett. Hehe skumt... Jag har inte gort nån glitch men har ett område i SF. Kört om spelet och fått exakt samma område i SF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 11 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 hmm konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nehe....? trodde du inte att jag visste det? jag frågade VARFÖR dom aldrig är där? Dom var där typ direkt när jag var där...Försök springa runt då ser man dom oftare och skut alla du ser i bilar för då brukar det komma flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts