algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) För det första så undrar jag var ballas området i san fierro är lite mer exakt? och för det andra så har jag tagit alla områden utom 2 från ballas det sista är här(karta)och jag kommer inte åt dem... edit:.....jag tänkte visa på en karta men det står ju cannot upload this type of file på alla bilder jag försöker med!! Redigerad 9 februari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Har du sparat dom i JPEG format då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag har rätt format men de är för stor (1Mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ladda upp bilden här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det finns väl inget ballas område i SF. de finns bara i LS. Korektera mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jo alla säger det SÖK på ballas så får du se men ingen har lagt upp en karta... har lagt in nu den heter hätr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det finns väl inget ballas område i SF. de finns bara i LS. Korektera mig om jag har fel. Inte i vanliga fall, men det går att fixa så det finns där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det finns alltid ett Ballas område i SF men jag vet inte när det kommer... Jag tror man måste ta över ganska många i LS innan man ser det lila i Paradiso, San Fierro... Dessutom finns det ett Vagos hood vid båtskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det finns alltid ett Ballas område i SF men jag vet inte när det kommer... Jag tror man måste ta över ganska många i LS innan man ser det lila i Paradiso, San Fierro... Dessutom finns det ett Vagos hood vid båtskolan. Jag har inte sett något Ballas område i SF och jag har tgit över all områden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vad är Ballas Omr. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vad är Ballas Omr. ? Ett område där Ballas fjantar knallar runt Ballas = Gäng i San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Okej ! Det visste jag inte ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 0m du har 98% på san andreas hur fan kunde du inte veta det då? det är ju med i hela handlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 0m du har 98% på san andreas hur fan kunde du inte veta det då? det är ju med i hela handlingen Jag vet inte... Jag har noginte lagt mäsrke till det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 0m du har 98% på san andreas hur fan kunde du inte veta det då? det är ju med i hela handlingen Han kanske inte har tänkt på vad gänget kallas för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det finns alltid ett Ballas område i SF men jag vet inte när det kommer... Jag tror man måste ta över ganska många i LS innan man ser det lila i Paradiso, San Fierro... Dessutom finns det ett Vagos hood vid båtskolan. Men vafan, det finns inte något område i San fierro om man inte gjort glitchen. I las venturras därimot finns det ett vid båtskolan. Skriv inte någonting innan du inte vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) För det första så undrar jag var ballas området i san fierro är lite mer exakt? och för det andra så har jag tagit alla områden utom 2 från ballas det sista är här(karta)och jag kommer inte åt dem... edit:.....jag tänkte visa på en karta men det står ju cannot upload this type of file på alla bilder jag försöker med!! Här. oj de blev lite kefft. Redigerad 10 februari, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jasså ballas i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har klarat det nu... fann s ingt i sf.. men hur tar man över omr vid båtskolan? los vagos (de gula) är ju aldrig där? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Här e bilden: BILDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts