Guest Cyper Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Detta har inte med gta att göra, men eftersom det är så mycket folk så frågar jag här. Vet nån, nån bra sida där man kan lägga upp filmer,bilder osv? Yousendit är så dåligt efter som efter ca 4-6 dar så funkar inte länken som man har lagt upp filmen/bilden på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Detta har inte med gta att göra, men eftersom det är så mycket folk så frågar jag här. Vet nån, nån bra sida där man kan lägga upp filmer,bilder osv? Yousendit är så dåligt efter som efter ca 4-6 dar så funkar inte länken som man har lagt upp filmen/bilden på.. Du är inte ensam... Jag och flera andra, men ingen tycks ha något svar. Kan någon beskriva vad det finns för alternativ så skulle det vara till stor hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Nån här på gtasajten borde skaffa en hemsida där alla får lägga upp sina filmer.... eller så borde gtasajten göra det typ www.gtasajtensuppladdningssida.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Nån här på gtasajten borde skaffa en hemsida där alla får lägga upp sina filmer.... eller så borde gtasajten göra det typ www.gtasajtensuppladdningssida.org Vem skulle vilja det tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag skulle gjort det om jag hadde haft en hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vem skulle vilja det tror du? Inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det kostar för mycket för att ha en uppladningsida för filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det kostar för mycket för att ha en uppladningsida för filmer. Nej då, en server och ett ftp program bland annat. Kostar inte vidare mycket vad jag vet iallafall, en extraburk som server och ett ftp program, behöver inte bli dyrt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag skulle gjort det om jag hadde haft en hemsida... Lägg upp en server på din dator då ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Har det hänt nån fler att när man har get in en film till YouSendit att länken inte funkar efter några dar/vecka/veckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Har det hänt nån fler att när man har get in en film till YouSendit att länken inte funkar efter några dar/vecka/veckor? Jag tror det är en gräns på 25 nedladdningar per fil. Jag vet dock inget om någon tidsgräns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har laddat upp en film till dom 2 gånger, men den bara försviner. Men det står på ett ställe ''Remove it from YouSendIT'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kostar ju 1000kr om året bara el försörjningen för dator maskinen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vore det inte lättare att använda MSN istället eller DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Vore det inte lättare att använda MSN istället eller DC Felet med MSN är att det går oerhört långsamt för det mesta, i alla fall i mitt fall. Det skulle ta år och dar om alla skulle ha det. Dessutom skulle inte så många kunna ladda ner det i taget. DC inkluderas väll för övrigt i warez-kategorin, that's why. Redigerad 11 februari, 2005 av Beaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det ända svaret e en liten film på 50 mb och lägga upp den på nån spray hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Felet med MSN är att det går oerhört långsamt för det mesta, i alla fall i mitt fall. Det skulle ta år och dar om alla skulle ha det. Dessutom skulle inte så många kunna ladda ner det i taget. DC inkluderas väll för övrigt i warez-kategorin, that's why. Det är väl inte warez att dela ut en egen film på oDC? Inte att tanka den heller. Rätta mig om jag har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det är väl inte warez att dela ut en egen film på oDC? Inte att tanka den heller. Rätta mig om jag har fel... Det är inte olagligt att laddaner något men det är olagligt att skicka ut copyright, som spel och program, men om man har gjort något själv är det inte olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Dra ner Apache och använd din egen dator som server istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Dra ner Apache och använd din egen dator som server istället. Jag har det programet nu hur fungerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts