xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har sj'a'lv tänkt börja med graffiti ... Någon som har några tips`? Du menar på gatan/spåret? Isåfall skulle jag inte säga det över internet och absolut inte på ett publikt forum, det är självmord. Vad för "tips" vill du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Den där med tågen var ju skit bra!! fan vad jag älskar det spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ni är på god väg allihopa tycker jag, gör lite större pieces eller kanske en och en annan wholecar. Skulle va kul och se stora saker istället för små, tråkiga (dvs. fula) tags. Hemulen är the one and the only på detta forumet.. (: Edit: Kan ju hålla med om att detta är det bästa ämnet. Det jag är mest förvånad över är att dom flesta verkar dra sina fills innan linesen, inte ens jag lärde mig de knepet fören efter nån månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det jag är mest förvånad över är att dom flesta verkar dra sina fills innan linesen, inte ens jag lärde mig de knepet fören efter nån månad Haha, ja. Antingen det eller så fyller dom dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vi kanske borde fortsätta att posta bilder här istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ja, kanske är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts