saffecool Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 För typ ett halvår sen så postade en person till en länk där man kunde spraya på en vägg nån som har adressen kvar? Har sökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Spraya på en vägg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Wie en topic om mitt favorit ämne (Nåja?) Här kommer min länk lista: Playdo Graffiti Antagligen den du menade Graffiti Studio Antagligen de bästa inom Kategorin (Krävs dock nerladdning) Bomb The World Ett av dom lite sämmre, krävs registrering Capital Sthlm Väldigt sipelt spel men dock Multiplayer även mycket bra Graffiti Galleri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 OMG! Det var ja som länkade till den sidan Men jag kommer itne ihåg den längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Letterjames? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Passar även på att länka till mitt "online galleri" på Graffiti Studio (mest för att skryta ) Press ME! EDIT:nu vill man allt ha lite omdömme här va Redigerad 9 februari, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Letterjames? Haha jo det är ju också graffiti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Wie en topic om mitt favorit ämne (Nåja?) Här kommer min länk lista: Playdo Graffiti Antagligen den du menade Graffiti Studio Antagligen de bästa inom Kategorin (Krävs dock nerladdning) Bomb The World Ett av dom lite sämmre, krävs registrering Capital Sthlm Väldigt sipelt spel men dock Multiplayer även mycket bra Graffiti Galleri Nice tack! EDIT: Hær har ni screen Redigerad 10 februari, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Nice tack! EDIT: Hær har ni screen Hmm, med lite övning blir det nog finfint , OM du vill kan du adda mig på msn så kan jag komma med lite tips (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Tycks? (:!!! vacker! man kan nästan tro att det är en grön äng med massa röda fina blommor på. och en liten drake som svävar i luften. Redigerad 10 februari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (:!!! vacker! man kan nästan tro att det är en grön äng med massa röda fina blommor på. och en liten drake som svävar i luften. Hmm, ja, tänkte mig ett nerbränt fält på natten med ett stridsflygplan i luften, men din beskrivning verkar mer trolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Lol (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Lol Felstavat och allt! Hur laddar man ner fler tåg att klottra på? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Felstavat och allt! Hur laddar man ner fler tåg att klottra på? (:!!! Längst ner till vänster i "huvudmenyn" står det "CHECK ONLINE" tryck där, välj dom tågen du vill ha och tryck på download...tada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Längst ner till vänster i "huvudmenyn" står det "CHECK ONLINE" tryck där, välj dom tågen du vill ha och tryck på download...tada! Men det finns ju inga roligfa tåg där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Min första Vad tycker ni om riktig graffiti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vad tycker ni om riktig graffiti? [Kinesisk röst] Jaja mycket bla (bra) [/kinesisk röst] Har själv vart aktiv från och till de senast 1,5 åren och jag har inga seriösa planer på att sluta på den närmsta tiden och nej det är inte bara meningslöst kladd, det är ligger både kärlek, själ och tankar bakom min målningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Ni är på god väg allihopa tycker jag, gör lite större pieces eller kanske en och en annan wholecar. Skulle va kul och se stora saker istället för små, tråkiga (dvs. fula) tags. Hemulen är the one and the only på detta forumet.. (: Edit: Kan ju hålla med om att detta är det bästa ämnet. Redigerad 10 februari, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag har sj'a'lv tänkt börja med graffiti ... Någon som har några tips`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts