Martin-123 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Nu är det film på gång vet ej om jag ska fortsätta beroende på om ni tycker den är bra eller inte.. Är stor fil som inte är så lång men kvalite därefter, vilket jag tycker är viktigare.. skruva upp volymen släck ljuset och sätt på filmen, är en film om motorsågs massakern.. EDIT:Här är den.. Redigerad 9 februari, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 File Transfer: Incorrect link Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Funkar för mig ^^ Edit: Gör du en lång film av detta så kommer det nog bli väldigt bra, det lilla du har gjort är iaf rätt bra så keep on the good work ;D Redigerad 9 februari, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Fan vad ball endå! Jag vill se hela, och gärna en story också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kort men cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Den funkar inte för mig vad innehåller den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hälsa när den är klar så lägger jag till den i "SA film listan". Hade tänkt att vi kunde ha en tävling senare då folk får rösta på bästa film av GTAsajtens medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hälsa när den är klar så lägger jag till den i "SA film listan". Hade tänkt att vi kunde ha en tävling senare då folk får rösta på bästa film av GTAsajtens medlemmar. Hoppas det blir tävling.. Tack för att ni gillar den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hoppas det blir tävling.. Tack för att ni gillar den.. Tyckte att den va skitbra även fast man såg så lite , hoppas att du ska göra fortsättningen (om det blir nån...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Den var ju grym ! Men forts. hade varit bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Riktigt bra måste jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag skrattade sönder mig!!! det är en utav de fulaste filmer jag har sett här på gta sajtens forum ..... ..... .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts