aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Sitter dina spakar fast har du kanske inte dualshock kontroller?.. inte testat dom andra, jaja, kanske bara trasiga?. Då kan du inte fälla upp. Eller du kan ju ändra kontroller. Det går inte att ändra kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det går inte att ändra kontroller Inte?.. jasså, läste i nån tråd om att det var en som hade gjort det för att voodoo hopp mission var för svårt med dom kontrollerna, så han bytte, aldrig testat själv, så jag gick på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) OOOO... Redigerad 12 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag körde i ca: 10 minuter utan att hitta nåt slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag körde i ca: 10 minuter utan att hitta nåt slut... Du måste åka längre än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Enda skälet till att köra i 2-3h i sträck(eller ännu längre) är att få fram alla gömda "hoods" Asså vadå få gömda "hoods" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Asså vadå få gömda "hoods" ? Man får "NYA" hoods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vad är hoods för någonting då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vad är hoods för någonting då? Hur långt har du kommit ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Typ 60 % .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Typ 60 % .... Okej Hoods är sånna gängområden som lyser grönt, gult eller lila på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Aaa javet.. innan när ja va i los santos då fanns de sånna som jag tog över sen när ja kom till SF då kunde ja inte ta över fler o man såg inte dom man hade tagit över heller ? men vad menade du med gömda hoods ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Aaa javet.. innan när ja va i los santos då fanns de sånna som jag tog över sen när ja kom till SF då kunde ja inte ta över fler o man såg inte dom man hade tagit över heller ? men vad menade du med gömda hoods ? Dom kommer tillbaka senare i spelet, efter LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Okej...3vlans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Okej... tack för "hjälpen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Okej... tack för "hjälpen" Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 .det beror ju på vilket håll man flyger när man ksa vända.. jag flög från ls och vände efter typ 5 min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts