Mathias Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Alla flygplan är inte lika snabba hörru.... (:!!! Är du säker? alla mc´s är ju lika snabba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Asså Hydran e inge snabb, Varför inte? Jag har motorerna bak osv. vet inte hur man ska göra för å köra snabbt med den. Som sagt så kan jag cokså cykla o simma snabbare än den (:!!! Testa gasa. Jag kan åka asfort med Hydran. Man flyger förbi LS på mindre än 20 sekunder typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Testa gasa. Jag kan åka asfort med Hydran. Man flyger förbi LS på mindre än 20 sekunder typ. Aa det funkar för mig också nu (Man använder den högra spaken fär att ändra motorernas vinkel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Aa det funkar för mig också nu (Man använder den högra spaken fär att ändra motorernas vinkel) Men jag har flyttat dom där jetmotorerna bak och jag gasar men den åker ju inge snabbt ändå (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Men jag har flyttat dom där jetmotorerna bak och jag gasar men den åker ju inge snabbt ändå (:!!! Hmm konstig det ska den göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Men jag har flyttat dom där jetmotorerna bak och jag gasar men den åker ju inge snabbt ändå (:!!! Pröva dra kameran lite över planet också, och sen poof så hackar det till och då är det bara och åka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Men jag har flyttat dom där jetmotorerna bak och jag gasar men den åker ju inge snabbt ändå (:!!! Jag vet inte men du har kanske glömt ta upp landnings stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 För att helt strunta i disskusionen, Ante får ju inte ens spela spelet eftersom han är minderårig! mohahaha.. vet mamma och pappa om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 För att helt strunta i disskusionen, Ante får ju inte ens spela spelet eftersom han är minderårig! mohahaha.. vet mamma och pappa om detta? Jag är 16 så jag får heller inte spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Och jag 15 satt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Men 18års gränsen är bara vad de rekommenderar inte en regel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Alla flygplan har samma topphastighet, bara accelrationen som är skilnaden, men jag skulle rekomendera att ni försöker med shamal, det är mycket stabilare och är inte lika villig att sticka upp med nosen som hydran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag flög i 10 min och då fick jag ett till område som jag inte såg Sen loada jag och åkte i en halvtimma och fick inte ett enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Alla flygplan har samma topphastighet, bara accelrationen som är skilnaden, men jag skulle rekomendera att ni försöker med shamal, det är mycket stabilare och är inte lika villig att sticka upp med nosen som hydran Mjahaaa du. Jag har jämfört. Och jag flyger bra mycket snabbare med Hydran, det tar mer tid över LS med Shamal än Hydra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Mjahaaa du. Jag har jämfört. Och jag flyger bra mycket snabbare med Hydran, det tar mer tid över LS med Shamal än Hydra. Siffror i spelkoden ljuger inte.. alla flygfordon går i 200, men pga accelrationen så når du upp till 200 på kanske 5-6 sekunder istället för kanske 30 sekunder i en shamal. men shamal är mycket stabilare och om ni vill flyga utan att hålla händerna på kontrollen skulle jag inte rekomendera hydran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag vet inte men du har kanske glömt ta upp landnings stället Det vet jag inte om att man kan. ISF hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Det vet jag inte om att man kan. ISF hur? Du trycker på den vänstra eller högra spaken, minns inte vilken det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Man trycker på R3 för att få upp landningsställen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nej för dem sitter fast Funkar nånting för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Nej för dem sitter fast Sitter dina spakar fast har du kanske inte dualshock kontroller?.. inte testat dom andra, jaja, kanske bara trasiga?. Då kan du inte fälla upp. Eller du kan ju ändra kontroller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts