Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Är det ngn som vet hur lång tid man måste köra (om det inte är som jag tror bara bullshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Enda skälet till att köra i 2-3h i sträck(eller ännu längre) är att få fram alla gömda "hoods" 2-3 H ?! Åhnej ! Högst 20 Min !! Det tog bara typ 20 Min att köra ! Redigerad 9 februari, 2005 av _Ante_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 2-3 H ?! Åhnej ! Högst 20 Min !! Det tog bara typ 20 Min att köra ! Kör man i 20 min får man bara fram ett par "hoods" siktar man på att täcka hela kartan med "hoods" har jag för mig att jag har läst att man måste köra 9h 45min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jomen du har LÄST så mkt du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jomen du har LÄST så mkt du! Testa då om du är osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Testa då om du är osäker Jag är inte osäker ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag är inte osäker ! Bra då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Mm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Mm.... Du borde bli politiker du har en åsikt om allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Du borde bli politiker du har en åsikt om allt Ja !? Man måste ju Angagera sej lite ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ja !? Man måste ju Angagera sej lite ! Jo det är klart men det finns ju gränser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jo det är klart men det finns ju gränser? Jajamensan ! Det finns en gräns på hur långt man kan flyga i SA. Men inte en gräns på hur mkt.man får angagera seji saker ! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men man behöver ju inte (E)ngagera sig i allt eller? du har ju skrivit i typ alla trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 2 Är Shamel det snabbaste flygplanet? Alla flygplan är lika snabba med Hydran accar bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men fuska... Det är ju bara piss det. Man ska lyfta med ett flygplan från SF Airport och kör man tillräckligt långt ut då "vänder" man, Men då måste man flyga VÄLDIGT länge. +Att det då finns flera Hoods att ta över - I LV ! Har man klarat 100% så tycker jag inte det är vidare "pissigt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Så det skulle altså bara funka om man tar flygplan från sf? Redigerad 9 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Så det skulle altså bara funka om man tar flygplan från sf? Nej ! Men man ska lyfta från SF sen behöver man inte göra mer... Bara hålla inne X. ! Inte styra eft. det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men snälla har du klarat av nästan 100% på gta: sa och du kan inte flyga en hydra! Jag har bara kört den på ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Alla flygplan är lika snabba med Hydran accar bäst Alla flygplan är inte lika snabba hörru.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Asså Hydran e inge snabb, Varför inte? Jag har motorerna bak osv. vet inte hur man ska göra för å köra snabbt med den. Som sagt så kan jag cokså cykla o simma snabbare än den (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts