Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Är det ngn mer som försökt att hitta ett slut på SA jag kom till en "dimma" av gul rök. jag "körde" dit med en sandking dem är as bra att flyga med! Redigerad 9 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 jag "körde" dit med en sandking dem är as bra att flyga med! Kan man flyga med en sandking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ja man kan flyga med en sandking...OM MAN FUSKAR...de brukar jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hehe thats the style man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men fuska... Det är ju bara piss det. Man ska lyfta med ett flygplan från SF Airport och kör man tillräckligt långt ut då "vänder" man, Men då måste man flyga VÄLDIGT länge. +Att det då finns flera Hoods att ta över - I LV ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men fuska... Det är ju bara piss det. Man ska lyfta med ett flygplan från SF Airport och kör man tillräckligt långt ut då "vänder" man, Men då måste man flyga VÄLDIGT länge. +Att det då finns flera Hoods att ta över - I LV ! 1 Hur lång tid tar det jag åkte i 5 min en gång sen orkade jag inte mer. 2 Är Shamel det snabbaste flygplanet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 1 Hur lång tid tar det jag åkte i 5 min en gång sen orkade jag inte mer. 2 Är Shamel det snabbaste flygplanet? Nej ! Hydra /Stridsflygplanet är snabbast i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Nej ! Hydra /Stridsflygplanet är snabbast i spelet. Hur kör du fort med den??? Jag cyklar fortare än den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hur kör du fort med den??? Jag cyklar fortare än den :'( Man måste vicka JetMotorerna bakåt ! Du drar den Högra Analoga spaken frammåt... ElrBakåt Det minns jag inte. Sen så ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Gta: sa är oändligt... så lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Man måste vicka JetMotorerna bakåt ! Du drar den Högra Analoga spaken frammåt... ElrBakåt Det minns jag inte. Sen så ! Jag har då flygit med stridsplanet så... Och det gick ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hur kör du fort med den??? Jag cyklar fortare än den :'( Men snälla har du klarat av nästan 100% på gta: sa och du kan inte flyga en hydra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men snälla har du klarat av nästan 100% på gta: sa och du kan inte flyga en hydra! Men din tröga...Vad jag menade var att jag kunde flyga "Till Änden Av SA" utan några problem som den tröga personan SA ! - I Hydran ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men din tröga...Vad jag menade var att jag kunde flyga "Till Änden Av SA" utan några problem som den tröga personan SA ! - I Hydran ! Du kan väll ta reda på vem jag citerade först, jag citerade aiel inte dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hoioopps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hoioopps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det finns inget slut har kört i över 10 minuter (la på en grej på dosan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Sorry ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det finns inget slut har kört i över 10 minuter (la på en grej på dosan) Enda skälet till att köra i 2-3h i sträck(eller ännu längre) är att få fram alla gömda "hoods" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts