david_ Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hej. Jag har problem med mitt bredband. Efter att jag har surfat en stund på internet så loggas jag ut. Är det nån som vet vad felet kan vara? /david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag har samma problem... Men jag vet inte om jag har 250 eller 800 hundra... Jag är inte inne på sånt men har det med hastighet att göra? Men iallafall så loggas jag också ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Tanka IC Login så kommer du att vara inloggad hela tiden Edit: Mr. M, ja det har med hastighet att göra... 250 = 25kbps, 500 = 512kbps, 2000 = 2mbps, 8000 = 8mbps. Redigerad 9 februari, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Okej... Då har jag nog INTE 800... Jag har 0.5mbps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Tanka IC Login så kommer du att vara inloggad hela tiden Edit: Mr. M, ja det har med hastighet att göra... 250 = 25kbps, 500 = 512kbps, 2000 = 2mbps, 8000 = 8mbps. Ok tack Skribb... du verkar ju vara värsta datasnillet ju. Hur bögigt vart inte det på en skala? EDIT: Kan man ha det till telia? Det står ju att det är till Com Hem Redigerad 9 februari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag har Telia adsl 2 mbit jag loggas inte ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Ok tack Skribb... du verkar ju vara värsta datasnillet ju. Hur bögigt vart inte det på en skala? EDIT: Kan man ha det till telia? Det står ju att det är till Com Hem Ja man kan ha det till både Telia och Com Hem, men om det inte funkar för dig kan du alltid testa med ADSL Login Direct, UBM TeliaADSL Connect eller det som finns på wintrix.net (har glömt namnet och det kostar också) Edit 2: IC Login: http://susning.nu/susning.fcgi?action=redi...ourceforge.net/ MiniLogin (har inte provat det men det verkar otroligt lovande): http://w1.361.telia.com/~u36114907/Web/se/minilogin.htm UBM TeliaADSL Connect: http://susning.nu/susning.fcgi?action=redi...BMTeliaADSL.htm Så där, ja Redigerad 9 februari, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Var kan man se vad för användarnamn och lösenord man har? Jag brukar bara klicka på u så kommer ju allt upp, men här måste man ju skriva det för hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ok tack Skribb... du verkar ju vara värsta datasnillet ju. Hur bögigt vart inte det på en skala? EDIT: Kan man ha det till telia? Det står ju att det är till Com Hem Baserar du att skribb är ett "datasnille" på det där? Nu vet jag visserligen att skribb är bra på datorer och sådant, men det där var knappast nåt bevis. De där hastigheterna kan man läsa på Telias hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Var kan man se vad för användarnamn och lösenord man har? Jag brukar bara klicka på u så kommer ju allt upp, men här måste man ju skriva det för hand. Det står i papprena du fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts