kebabkurt Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 HAHA! Okej...var finns den! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 HAHA! Jag har SWAT-trucken! jag sparade den på sista uppdraget men man var tvunget att dö...Men det gjorde inget för jag hade tjejen osm gör att man får alla sina vapen tillbaka...! HAHA! Har också swat-trucken i the jonsson house, HAHA . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Fan! jag har den också i johnsson house! wow vilket asa häftigt sammanträffande...den e faktiskt ganska kul att åka runt me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Du måste ha en fusk skiva som kostar cirka 500... Det var den jag snackade om Min kosta 188 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men asså jag har inte fått ett svar än... Jag menar inte SWAT-BILEN jag menar FBI-TRUCKEN. Kolla längst fram i den hära tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag vet inte vart den finns..men jag har sett den åka runt på gatan som en galning...chansar på att nån biltjuv har gått förbi den o tagit den o körde runt med den som en galning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 HAHA! Jag har SWAT-trucken! jag sparade den på sista uppdraget men man var tvunget att dö...Men det gjorde inget för jag hade tjejen osm gör att man får alla sina vapen tillbaka...! HAHA! Du har nog fel, du menar väl S.W.A.T tank. Men den ANTE menar har ja aldrig sätt förut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Du har nog fel, du menar väl S.W.A.T tank. Men den ANTE menar har ja aldrig sätt förut . Jaaa jag fattade det.. Eft.som den finns på bild i olika GTASIDOR så måste den ju finnas I SPELET ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag har letat skit länge efter den nu men kan ínte hitta den Men den måste finnas någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag har letat skit länge efter den nu men kan ínte hitta den Men den måste finnas någonstans Jaaa ja menar ju det ! Undar isf. vart ? VET NÅN ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jaaa ja menar ju det ! Undar isf. vart ? VET NÅN ? Det var nån som sa att den skulle vara i Area 69 där Rhion e men jag har kollat där 24/7 så det är inte sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det var nån som sa att den skulle vara i Area 69 där Rhion e men jag har kollat där 24/7 så det är inte sant Okej... Men asså Nånstans borde den ju finnas ? Har nån sett den alls i sitt spel.. I nått uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts