_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Alla hära på GTA Sajten säger ju att SWAT Bilen inte finnsmed i spelet eft. ett spec. uppdrag... Men vart finns då FBI Trucken ? --- För dom som inte vet hur den ser ut här kommer en bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag har den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag har den.... Du HAR den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Ja men den är tråkig har ingen saftblandare kulspruta eller något ,kan lägga in en bild nästa onsdag(om en vecka) Redigerad 9 februari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ja men den är tråkig har ingen saftblandare kulspruta eller något ,kan lägga in en bild nästa onsdag(om en vecka) Okej... Gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Den har jag aldrig stött på faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Den har jag aldrig stött på faktiskt. Inte jag heller. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag har den.... Hur fick du tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hur fick du tag på den??? Undrar om den kommer närman har ALLA Eft.Lysningar efter en !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Jag fuska till mig den.... med action replay max det äger , har klarat spelet och hade inget att göra så jag köpte den skivan finns mycket roligt på den!! codejunkies Redigerad 9 februari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kan nån skriva in fusket hära då... ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Du måste ha en fusk skiva som kostar cirka 500... Det var den jag snackade om Redigerad 9 februari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kan nån skriva in fusket hära då... ?! Men BLÄ ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men asså ante du eju grymm bara för att du har varit sjuk så har du varit inne typ16 tim idag och kolla på nyaste inläggen 95% är av dig ante!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men asså ante du eju grymm bara för att du har varit sjuk så har du varit inne typ16 tim idag och kolla på nyaste inläggen 95% är av dig ante!! Nej jag har bara typ suttit inne ca. 2h på GtaSajten Bara det att jag har inte loggat ut bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag fuska till mig den.... med action replay max det äger , har klarat spelet och hade inget att göra så jag köpte den skivan finns mycket roligt på den!! codejunkies Åfan, då ska jag kolla om jag kan fixa fram den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 I den andra topicen så sa nån snubbe att den fanns i area 69 här nån stanns om jag förstod rätt. han skrev också att han hade den. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/area_69.JPG hittade alldrig den, åkte dit emmelanåt och kollade om den fanns men hittade alldrig den så jag sket i att kolla tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 "Liar liar pants on fire" den går inte att skaffa utan fusk det är bevisat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 HAHA! Jag har SWAT-trucken! jag sparade den på sista uppdraget men man var tvunget att dö...Men det gjorde inget för jag hade tjejen osm gör att man får alla sina vapen tillbaka...! HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag har lyckats spränga den fast den gick inte att putta in i garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts