Kaboom Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Hej.. Nu är jag tillbaks/Unbannad .. Nu kanske ni undrar vad detta har med modding att göra men ni kommer förstå om ni förtsätter att läsa denna post nu.. Jo.. Jag tänkte posta lite nya editorer/moddar: VC: Ingame Handling Editor Mission Loader SA: Multimod (Länk nere för tillfället) Radio Editor (Länk nere för tillfället) Redigerad 8 februari, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Tuffa, ska testa dom imorgon. Btw, welcome back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wipslah Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Haj haj jag undrar bara vad deta e för nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Haj haj jag undrar bara vad deta e för nåt Mission Loader gör så du kan välja vilket mission du vill. Ingame Handling Editor gör så du kan ställa in saker för bilar.. Läste inte så noga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wipslah Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Oki tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts