_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 28' Tror jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag spelar på en 28" widescreen, räcker än så länge, men när jag flyttar så får det allt bli en större sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL(lackar ur på att man måste använda STOR bokstav)agom stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag smyger in på sf bion på nätterna och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Man ska ju lugnt ha en STOR TV o spela på ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Nu har jag framfört mitt klagomål. Tar bort det för att tråden ej ska låsas. _Ante_91 > Ge upp! Redigerad 9 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Heup !? Jag skrev bara "MM"för att..... Äsch jag ids inte prata med folk... Detdu skrev nyss var ju osså onödigt fdör atlla andra du hade ju kunnat skicka ett mejl ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag spelar på en projektor men vet inte exakt hur stor bilden är men ungefär som 4 st 62 tumare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Spelade först på nedervåningen på 32". Sen fick jag inte spela där så jag flyttade upp allt på övervåningen och spelade på en 28" sen fick jag inte spela där så jag flyttade in allt i mitt rum så nu spelar jag där på min 22". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag då, jag spelar på en 100'000'000" öh öh plasma tv! 15" LCD and proud of it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Större än din! 0.3 tum and proud of it! Redigerad 9 februari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 20 kanske eller 14 kanske 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 En 21'', ny fin TV, inge fel med den, man är inte bortskämd heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Hudvudsaken det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 20 kanske eller 14 kanske 16 Det är en stor skillnad på 14 och 20 tum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 För att hålla sig ontopic, 32 tum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 28 tums.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Sprillans ny 32" tums widescreen tv (anledning: hade en 28 tums som jag kastade i golvet för att gta vice city skivan gick sönder) Antingen är det sant och du är sjuk i huvet och antagligen har någon slags problem och inte borde vara ute bland hederliga människor utan på ett mentalsjukhus eller så är det en lögn och du borde spärras in för gott och nyckeln bortkastad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 14 tummare tror jag det är. Den är typ 7-8 år eller något. Bryr mig inte och huvudsaken är att den funkar som någon annan skrev. Ska kanske köpte en 17 eller 20 tums lcd tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts