algeo Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Jag är på sista dig dejten med barbara och hon vill dansa för 2 ggn men det är så långt bort så hon blir sur för att vi inte kommer tillbaka i tid... hur gjorde ni? Redigerad 8 februari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Har aldrig orkat dejtat henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Anledningen till att jag gör det är för att jag vill ha snut-uniformen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag är på sista dig dejten med barbara och hon vill dansa för 2 ggn men det är så långt bort så hon blir sur för att vi inte kommer tillbaka i tid... hur gjorde ni??? Hon blev aldrig sur för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Men hon blir sur för att det tar för lång tid att köra hem så hon blir sur på mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Kolla längst ner på denna länk: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25216 Redigerad 8 februari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Garvade ihjäl mig när jag såg bilden . men annars så har det inget med SA att göra. posta i DS (dagens lol) istället. Redigerad 8 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Det är närmare till san fieros dans ställe å om du kör hyffsat fort så inner du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Garvade ihjäl mig när jag såg bilden . men annars så har det inget med SA att göra. posta i DS (dagens lol) istället. Var finns ds? eller hittade du på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Var finns ds? eller hittade du på den? Driver du med mig eller?? . DS (förkortning på dagens lol) finns här. Redigerad 8 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ta en Helikopter ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Nej det är lungt! jag klarade det , jag körde typ 10 ggr och misslyckades varje gång men sen när jag gick hem till henne den 11:de ggn så ville hon "cruisa" i staden i stället , så nu har jag cop-suit Redigerad 9 februari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag skjöt henne så fort jag såg henne...så jag blev aldrig ihop med henne....hon dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Och sen var du såå smart och sparade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Aaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Nej det är lungt! jag klarade det , jag körde typ 10 ggr och misslyckades varje gång men sen när jag gick hem till henne den 11:de ggn så ville hon "cruisa" i staden i stället , så nu har jag cop-suit Smart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kommer du ut med alla vapnen när du blir Busted nu då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Kommer du ut med alla vapnen när du blir Busted nu då?? Typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Japp Mhhm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts