StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Rätt gissat... tänkte ta hans eq BRINN AVSKUM BRINN!!!!!! Tur att du var n00b ändå. Och du kommer aldrig lyckas hacka honom.. @geek: Jag lirar Aurea. Men WoW släpps på fredag och då är det tyvärr adjö med Tibia.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Såhär då... Ett spel som har rutten grafik men som är kul och typ går ut på att slakta allt du ser Edit.. No stell dont join the dark side Redigerad 8 februari, 2005 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Stör mig på alla som hatar tibia. Dom har inte testat det och klagar på den "ruttna" grafiken. För det första så är det i princip den bästa grafiken du kan få i ett sådant spel. Sen så är nog tibia den bästa spelet med bäst community. Det bräcker alla andra MMORPG med hästlängder. @geek: Jo, så får det bli. Har sagt länge att jag ska sluta. Men för att jag ska vara säker över att jag slutar så ska jag antagligen rooka min char och deleta mitt acc på torsdag/fredag. Inte riktigt säker. En polare kanske köper accet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Egentligen ska jag ju inte klaga över att folk börjar spela WoW eftersom jag har free acount Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Egentligen ska jag ju inte klaga över att folk börjar spela WoW eftersom jag har free acount Att du orkar?! Hatar free accs. Kan ju fan inte logga in längre. HATA NYA INLOGGNINGS SYSTEMET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Mm det nya systemet suger... Men det sätter ju press på alla free att köpa prem så tibia tjänar feta cashen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Mm det nya systemet suger... Men det sätter ju press på alla free att köpa prem så tibia tjänar feta cashen Jo, sant.. Tycker CIP har börjat strunta i folks problem och bara är ute efter pengar.. Kicks/lags hela tiden. Och det kommer bara mer och mer världar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Blir ju typ masskick en gång varje dag =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts