Frenzy Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Tjao! Idag fick jag min gitarr jag undrar bara om det finns några überlätta låtar att lära sig ? Eller überlätta måste dom inte vara men lätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Introt till Ac/Dc - Hard as a Rock är svinlätt. Och refrängen på Kryptonite är lätt ( Tycker i varje fall jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Smoke on the water är überlätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Plöj igenom hela ...And justice For All av Metallica, lättare än så blir det inte. Nämen börja med lite klassisk musik, Iron Man (av Sabbath) är lätt och kul att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Iron Man, yeah! Sabbath Bloody Sabbath är också en grym låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Iron Man, yeah! Sabbath Bloody Sabbath är också en grym låt! Jo men den är väl lite svårare att spela? Eller kanske inte.. Fast bra är den iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Paranoid är lätt. Själv började man ju med Popcorn av Kraftwerk på gitarr! phear! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Opeth - masters Apprentices, tungt och lätt intro, som är kul att spela med disten på max! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Ingen annan som har någon lätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Testa basriffen på några Red Hot chilli peppers låtar (ex. Californication, By the way och Otherside). Själv körde jag först Otherside sedan califo.. och slutligen By the way. Knasigt nog har jag inte rört min röda gura på ett tag, kanske dags att börja igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Säger bara Eruption Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Du kan ju kolla igenom massa tabs å själv avgöra vilka som är lätta. www.mxtabs.com dom har ju sketamånga charta 77 - lilla björn och lilla tiger är enkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Spela någon av Nic and the family:s låtar. För om du spelar helt kasst så stämmer det med melodin! Det är ett stort plus om du sjunger för jävligt samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Gitarrsolot i Free Bird av Lynyrd Skynyrd är lätt (skojja bara) Home Sweet Home med Mötley Crüe är nog ganska lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Rammsteins Buch Dich och Engel är getlätta på gitarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Spela inte bara rock-låtar och blir en dräng, lär lite varierande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Alla rocklåtar är lätta, de säger inte så mycket olika grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts