seto kaiba Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Men för gudskull kan ni inte bara vara snälla och märka ut det på en karta så skulle det underlätta en hel del faktiskt Redigerad 18 februari, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Här finns bulleten med en rand. Sorry om bilden e stor. :'( Redigerad 18 februari, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seto kaiba Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Men vet du hur man kan få en bullet med två ränder? kolla på bilderna till san andreas på mgtasajten så är bulleten med två ränder och den vill jag ha..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det e sant.....kolla själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det e sant.....kolla själv Den där bilden 1000 år gammal så det skulle inte förvåna mig om dom tagit bort att man kan ha två ränder. För rockstar har ju tagit bort ganska mycket saker från spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Den där bilden 1000 år gammal så det skulle inte förvåna mig om dom tagit bort att man kan ha två ränder. För rockstar har ju tagit bort ganska mycket saker från spelet.. Mmmm....jag vet, jag tycker att det e kasst att dom har gjort det det hade nog varit coolare om vissa saker hade varit kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 På den bilden så har bullet 2 luftintag på huven (somriktiga ford gt 40) men i spelet så har den bara en.. tror ni kan sluta leta/luras nu guys.. "myten" är busted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Affe_91 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jaa ! Jag fick 2 ränder när jag for till TFender!. Hur fick du de??? E de sant??? I såna fall var??? Ja tror inte de går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seto kaiba Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Men han som for till transfender kan inte han svara han som fick bullet med två ränder där...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur fick du de??? E de sant??? I såna fall var??? Ja tror inte de går!!! Man behöver inte åka till TF. Man kan åka till Pay n Spray och få två ränder där också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Man behöver inte åka till TF. Man kan åka till Pay n Spray och få två ränder där också Kan du bekräfta det med en bild eller ge en 100%ig guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Kan du bekräfta det med en bild eller ge en 100%ig guide Jag vet hur man lägger in bilder på datan, men jag kan inte göra en sån här "attached image" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag vet hur man lägger in bilder på datan, men jag kan inte göra en sån här "attached image" Om du har msn så skicka den till mig i pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Om du har msn så skicka den till mig i pm Hade förut, men vet du hur man lägger upp en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hade förut, men vet du hur man lägger upp en bild Lägg upp bilden på http://junsele.com/ eller http://upl.silentwhisper.net//index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts