seto kaiba Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Kan man få en bullet med två ränder?? ifall man kan få det så vart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Kan man få en bullet med två ränder?? ifall man kan få det så vart?? Tror bara det går med en rand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Tror bara det går med en rand Åk till Transfender Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Den finns i SF vid hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Åk till Transfender Jaa ! Jag fick 2 ränder när jag for till TFender!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seto kaiba Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Men vilket transfender?? jag har tästat alla men jag får bara en rand?? och måste man ha lämnat alla bilar på alla tre listorna för att få bullet med två ränder?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Men vilket transfender?? jag har tästat alla men jag får bara en rand?? och måste man ha lämnat alla bilar på alla tre listorna för att få bullet med två ränder?? Nej man måste inte ha lämnat alla bilarna, och det spelar ingen roll vilken TransFender du åker till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Är det bara ibland eller går det varje gång?.. jag vet att jag bara fått en rand iaf.. måste det vara någon speciell bullet (vissa bilar finns ju i olika variationer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seto kaiba Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ja jag håller med mickemannen jag har bara också fåt en rand på min bullet... kan man hitta en bullet med två ränder.... det skulle under lätta en hel del..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ja jag håller med mickemannen jag har bara också fåt en rand på min bullet... kan man hitta en bullet med två ränder.... det skulle under lätta en hel del..... Skulle det underlätta att ha två ränder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Skulle det underlätta att ha två ränder? Möjligtvis skulle det kanske underlätta försöket till att få 2 ränder i Transfender bla, finns det en Bullet som har 2 ränder från början så underlättar ju det lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seto kaiba Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Men för gudskull kan inte någon vara snäll och bara skriva hur man får en bullet med två ränder!!!!!!!! eller vart man kan hitta en sådan... ifall ni kan svara på det så skulle det underlätta en hel del...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Antagligen går det inte att hitta en med två ränder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag vill fortaramde veta om det är sant och om det är det så vill jag veta hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag vill fortaramde veta om det är sant och om det är det så vill jag veta hur Jag vet ganska säkert att det går, för jag har kört 2 randiga Bullets. men hur man får vet jag inte, dom brukar finnas runt modding garaget i LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Brukar dom finnas där när man är tillbaka i ls eller direkt när man kommit till lv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 *bump*.. har fortfarande inte hittat, kan någon bekräfta med en bild eller en 100% säker guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 *bump*.. har fortfarande inte hittat, kan någon bekräfta med en bild eller en 100% säker guide Jag tror inte det går att hitta en med två ränder, men det går nog att modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Menar du att det nog ska gå i en TF, jag har då inte lyckats av ca 15 försök.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Menar du att det nog ska gå i en TF, jag har då inte lyckats av ca 15 försök.. Kanske nån speciell TF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts