Diezl Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag har fått några filmklipp ifrån en kompis som är i mpg-format vilket program ska man köra dom i? Jag har testat Windows media player och DivX båda har stannat... Vilket program ska man ha för att det ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Windvd? Brukar funka för mig. I vissa fall vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Media Player Classic eller VLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ja VLC brukar kunna spela det mesta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 VLC funkade fint... Tråd kan låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Power dvd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 MMMMMMMoget mplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts