KalleR Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Tänkte bara nämna att det funkar som det ska igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Funkar finfint nu japp. Dock så saknar man det ju inte speciellt mycket när det är nere. Frågan är ju dock hur man skulle kunna klara sig utan att vara på irc 24/7. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Funkar finfint nu japp. Dock så saknar man det ju inte speciellt mycket när det är nere. Frågan är ju dock hur man skulle kunna klara sig utan att vara på irc 24/7. :F Vah vadå klara sig o inte va på irc det datumet vad händer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vah vadå klara sig o inte va på irc det datumet vad händer då Irc är ett chat program och 24/7 är "Slang" eller va man ska säga för dygnet runt.(Twentyfour -seven) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Du tydligen , eftersom att det nyss gick igång Jag ficka höra det på IRC, vidarebefodrade det hit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 OMG OMG OMG, ovanligt att Messenger-tjänsten är nere. Något jag hoppas på är att folk slutar skapa en tråd med "MSN" som titel och sedan släppa ut alla sina känslor att de inte kan komma in, det finns ändå inget att göra åt det. Kan man inte logga in på tjänsten är det väl bara att kolla om man kommer ut på internet över huvudtaget, gör man det är servrarna nere, gör man inte det är det något fel hos en själv eller hos internet-leverantören. Man behöver inte dela med sig av sina tankar om varför man inte kommer in på MSN här. Sammanfattning: Jag är trött på trådar där folk frågar varför deras älskade tjänst inte är tillgänglig. Edit: När de själva redan innerst inne vet anledningen (om man nu int eär helt borta).... OMG OMG OMG BUBBEL jag ville bara informera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vigge vill inte se fler "msn är nere" trådar. Men skulle någon lägga ner IRC. Då skulle vi nog få se ungefär 7 trådar om de. Bara från vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Patcharna har släppts. De finns för WMP, Windows Messenger 5, MSN Messenger 6.1 och 6.2. http://www.microsoft.com/technet/security/...n/ms05-009.mspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts