skribb Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 MSN Messengers servrar har under de senaste två dagarna varit väldigt instabila, det sägs att det beror på ett hårdvarufel. Messenger var uppe tidigare idag men är nere igen för tillfället. Med detta sagt, det är inte fel på er internetanslutning. Det sägs också att en säkerhetspatch som rör Messenger ska släppas idag/imorgon. Vi får hoppas att det fungerar imorgon... Den som lever får se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag som var orolig för att det var fel på internet eller msn, men så var inte läget. Fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 MSN funkar inte för mig. Nu vet jag varför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Tack för informationen, jag slet nyss bort 3 dm av håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Dom som inte har så mycket hår då? *sliter bort 3dm hår på min syrra* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Gå ner lite med händerna, nog för att det kan göra lite ont men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Gå ner lite med händerna, nog för att det kan göra lite ont men. Men usch. Min buske ska vara buske och inget kalhygge. Dra punghåren är inget jag strävar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Men usch. Min buske ska vara buske och inget kalhygge. Dra punghåren är inget jag strävar efter. Nej, det gör förbannat ont, believe me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Trodde Msn betan 7.0 hade fått ett solrosfrö i halsen , Cp msn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 OMG WTF BBQ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Suck, inget roligt utan MSN. Aja, får väll spela Garrys mod och äta pepparkakor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Mitt MSN funkar inte, trodde det var nåt fel på Internet så jag startade om datorn, men det var samma fel när jag testade igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Hohihahä... Jag har inte ens varit inne på msn de senaste två dagarna!! senast i lördags.... hoppas att ni har fått virus nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) OMG OMG OMG, ovanligt att Messenger-tjänsten är nere. Något jag hoppas på är att folk slutar skapa en tråd med "MSN" som titel och sedan släppa ut alla sina känslor att de inte kan komma in, det finns ändå inget att göra åt det. Kan man inte logga in på tjänsten är det väl bara att kolla om man kommer ut på internet över huvudtaget, gör man det är servrarna nere, gör man inte det är det något fel hos en själv eller hos internet-leverantören. Man behöver inte dela med sig av sina tankar om varför man inte kommer in på MSN här. Sammanfattning: Jag är trött på trådar där folk frågar varför deras älskade tjänst inte är tillgänglig. Edit: När de själva redan innerst inne vet anledningen (om man nu int eär helt borta).... Redigerad 8 februari, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 OMG OMG OMG, ovanligt att Messenger-tjänsten är nere. Något jag hoppas på är att folk slutar skapa en tråd med "MSN" som titel och sedan släppa ut alla sina känslor att de inte kan komma in, det finns ändå inget att göra åt det. Kan man inte logga in på tjänsten är det väl bara att kolla om man kommer ut på internet över huvudtaget, gör man det är servrarna nere, gör man inte det är det något fel hos en själv eller hos internet-leverantören. Man behöver inte dela med sig av sina tankar om varför man inte kommer in på MSN här. Sammanfattning: Jag är trött på trådar där folk frågar varför deras älskade tjänst inte är tillgänglig. Du tog orden ur min mun Tanken varje gång jag ser en MSN-tråd: men va fan! "omg orka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Doh ja som sätt fram imot en kväll på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Uppe nu, för er som är intresserade, eller besatta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Uppe nu, för er som är intresserade, eller besatta... Du tydligen , eftersom att det nyss gick igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag är lite smått trött på Microsoft nu. Messenger funkar inte, WMP frös nyss hela datorn så jag fick använda den oranga knappen på strömbrytaren och explorer.exe känner för att lägga av lite då och då. Hmpfs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag vet inte om fler har samma problem men det skrämmer mig hur rastlös jag blir utan msn. Patetiskt egentligen, som att "livet" vore att sitta vid msn men jag ställer mig ändå frågan. Hur klarade sig människorna innan denna IT-revulution? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts