notorius Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag bara undrar om den hjälper en att få 100 % på spelet. Såg en i butiken idag men var inte säker på om den skulle hjälpa mig, han i kassa hade dessutom aldrig spelat GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag bara undrar om den hjälper en att få 100 % på spelet. Såg en i butiken idag men var inte säker på om den skulle hjälpa mig, han i kassa hade dessutom aldrig spelat GTA Jag har den guiden fast Vice City och där står det vad man ska göra för att få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Onödigt att köpa den enligt mig. All den info du behöver för 100% finns ju på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Här kan du kryssa för vad du har gjort, står säkert nånstans inne på sidan förklaringar hur man gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag har den och den är jättebra! Det står om alla uppdrag och var alla tags finns m.m. Det finns i praktiskt taget allting. Jag skulle rekommendera att du köpte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Här kan du kryssa för vad du har gjort, står säkert nånstans inne på sidan förklaringar hur man gör! Är det bara för mig som den sidan aldrig funkar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Är det bara för mig som den sidan aldrig funkar!? Funkar prima för mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Den funkar för mig. Har du pop-ups blockerare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Funkar prima för mig . Fan vad störigt, jag kunde typ gå in på den för ett halv år sen men nån gång då så slutade den fungera!? Det blr bara The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Fan vad störigt, jag kunde typ gå in på den för ett halv år sen men nån gång då så slutade den fungera!? Det blr bara Prova att gå in på huvudsidan och därifrån klicka dig till den sidan som du vill åt. har hänt mig nån gång att det inte går att komma fram till hemsidan om man trycker på direktlänk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ville bara ta upp denna guide på nytt för det är bra för dom som vill checka sina procent..(för om man gör ny topic säger alla säkert|Sök efter det!| Skriver upp hemsidan igen.. http://www.gtasanandreas.net/completion/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Från samma sida kan man ladda ner ett dokument som det står vilka grejer du behöver göra för att klara SA 100%.Dokumentet finns ovanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag bara undrar om den hjälper en att få 100 % på spelet. Såg en i butiken idag men var inte säker på om den skulle hjälpa mig, han i kassa hade dessutom aldrig spelat GTA Köp den. Det står inte bara allt du behöver göra för att få 100% utan också allt annat. precis allt står med bilder och punkter och en massa grejjer den e feta värd pengarna. Och man får 100% av den det har jag! hurra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts