wahema Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Finns det? Eller finns det något liknande spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag tror att dom gamla Zelda spelen kanske finns att ladda ner nånstans men till PS2 finns dom iallafall inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 En kille i min förra klass chippade sitt ps2, brände över SNES spel på en DVD skiva och kunde på så vis spela Zelda (till supernintendo) på PS2. Fråga mig inte hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 NEJ! Det finns inte till PC eller PS2! Den som har chippat eller bränt har brutit mot piratlagen, och bör själv brännas. På bål! Det finns bara på Nintendokonsoler för att Nintendo SJÄLVA både ÄGER LICENSEN och har UTVECKLAT spelen. Kom inte o klaga på mig för att jag vill ha GTA till GC, för det är inte samma sak! Det är en MYT att Sony äger rättigheterna till GTA! Det är INTE en myt att Nintendo äger Zelda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) The Legend of Zelda finns självklart till PC... dock är det självklart inofficiellt även om alla karaktärer och namn finns med... Spelet är utvecklad av Armageddon Games och finns att ladda ner här... EDIT: Här finns det även en review av TechTV... Redigerad 9 februari, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Japp, det, eller Flash-spel, eller något på emu.. Men ska man ha Zelda ska man ha Nintendo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Stämmer iofs inte riktigt att Zelda enbart finns på Nintedo-konsoler. Nintendo hade ett sammarbete med Philips för några år sen. Dom höll på att utveckla en konsol tillsammans men Nintendo hoppade av av någon anledning. Dock så hade Philips fått rättigheten att utveckla tre Zelda-spel. I minst ett av dom så styr man Zelda vad jag minns. Men iaf, inget av spelen blev någon hit iaf. Spelen släpptes för övrigt till Philips CD-i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 The Legend of Zelda finns självklart till PC... dock är det självklart inofficiellt även om alla karaktärer och namn finns med... Spelet är utvecklad av Armageddon Games och finns att ladda ner här... EDIT: Här finns det även en review av TechTV... Du kan väl inte vara helt djäkla ärlig då du jämför Flash-spel med "the real deal". eller dom usla CD-i spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det finns bara ett svar på den frågan: Köp GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det finns bara ett svar på den frågan: Köp GC Iofs så var inte det där svaret på frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Iofs så var inte det där svaret på frågan Nää, iofs, men jag antar att han har en PC och vill spela Zelda. Då är det enda alternativet att köpa GC. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Darkjak, det är synd om dig. Att inte kunna acceptera att spel inte bara finns till Gamecube är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det fanns ett spel till vanliga Playstation som hette Alundra, det var mycket likt Zelda till SNES. Alundra var grymt svårt, men det var härlig spelkänsla i det. Men se upp för Alundra 2, sämre uppföljare får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Varför spela Zelda när man kan spela Patiens.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Du kan ju ladda hem dom GAMLA zelda spelen (dom till NES) på datan... NES e de nästan roligare än alla nya ps2 o xbox o allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts