YoliT Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Jag kollade på bilderna här på Gtasajten och hittade den här bilden! Där är några människor jag inte sett innan. Är dom gängmedlemar eller? Redigerad 8 februari, 2005 av YoliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag kollade på bilderna här på Gtasajten och hittade den här bilden! Där är några människor jag inte sett innan. Är dom gängmedlemar eller? Grove Street Medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Typ. Har du aldrig spelat GTA SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 MEN! ser ni inte att han har ringat in två speciella medlemmar? jag har heller inte sett just dem två typerna. det är säkert från en tidigare version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag har sett dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Dom finns lite senare i spelet, I LV. Det finns ju flera "Trådar" som det står att man ska ta ett flygplan och lyfta från SF Airport, Fara rakt ut (Man flyger ju då ÖVER LV) - Ända tills man ser lila fält i LV (Som det är typ när man ska ta över ett omr. (FinedeOmr.)). I LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts