Mathias Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Jag tror inte det finns ngn sån här tråd till sa än. här kan ni väl skriva eran bästa wheelie time och snälla skriv bara det och inget annat. min är 7min 2sek Redigerad 8 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag höll på fantastiskt länge en gång, efter att jag hade hållit på ett bra tag fick jag ont i tummen, glömde tyvär kolla tiden när jag vart klar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Wheelie: 2.56 Min Stoppie: 49.24 Min 2 Wheels: 2 Sek och min största rotation 1256 garder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 2 Wheels: 186.min De e sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 2 Wheels: 186.min De e sant. Hur gjorde du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Är ni allvarliga ? licksom 186 minuter på 2 hjul på en bil... stod du mot en vägg eller vadå ? inte kan du ha kört på 2 hjul genom stan i 1 timme och 26 min... snackar du om real time ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Är ni allvarliga ? licksom 186 minuter på 2 hjul på en bil... stod du mot en vägg eller vadå ? inte kan du ha kört på 2 hjul genom stan i 1 timme och 26 min... snackar du om real time ? Asså det måste ju vara omöjligt om han snackar om Realtime ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det var kanske 186 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det var kanske 186 sek Ja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts