Jump to content

Virus på skolan


Perlan
 Share

Recommended Posts

Många hackers på gtasajten :rolleyes: Men hur hackar man någon på xp? (min bror har fixat så att jag inte kan vara inne på datan hur mkt som hälllllst! När jag har varit inne i mer än 3 timmar så stängs ju datan av! )

Finns massor av program som stänger av datan... Mest för vuxna som inte vill ha sina barn vid datorerna så länge... Finns även för nätet så det stängs av helt efter en tid man ställt in...

Så jag tror inte han mixtrat med XP... Ok det går la men rätt knepigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Finns massor av program som stänger av datan... Mest för vuxna som inte vill ha sina barn vid datorerna så länge... Finns även för nätet så det stängs av helt efter en tid man ställt in...

Så jag tror inte han mixtrat med XP... Ok det går la men rätt knepigt...

Min mamma säger att jag sitter för mycket vid datan (xp) och hon ska kanske nog start ska skaffa ett sånt där program som stänger av datorn vid en viss tid :rolleyes::huh: , Om hon fixar ett sånt progam så vill jag kunna stänga av det... Hur stänger man av det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min mamma säger att jag sitter för mycket vid datan (xp) och hon ska kanske nog start ska skaffa ett sånt där program som stänger av datorn vid en viss tid :rolleyes:  :huh: , Om hon fixar ett sånt progam så vill jag kunna stänga av det... Hur stänger man av det?

Borde ju kunna stänga av det genom aktivitetshanderaren... (ctrl+alt+del) ;)

Om de inte är ett budget program som går att stänga av genom att klicka på dess ikon i meddelandefältet(?).... :D

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...