Sikorka Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Det dära är ju ingenting prova denna länk istället www.raus.de/crashme Den där länken ska man lägga till som startsida... Det förstör webläsaren ganska enkelt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Har också fått tibia acountet hackat när jag var inne på skolansdatorer.. Nu går jag berserkargång för att hitta den skyldiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Notis: Jag har inte läst igenom hela tråden.. Har ni jobbiga datorer i skolan/på jobbet? Skrivbordet funkar inte, Kör är inaktiverat.. Kontrollpanelen har gått upp i rök etc.. Dock kan man ju leka lite iaf. Er datoradministratör har förhoppningsvis förbisett hackningen med "Hjälp och Support" som finns på Startmenyn.. Gå in på den, skriv "Lägg till/Ta bort" i sökfönstret så ska 4 alternativ komma upp. Klicka runt på dom så ska det finnas en länk "Öppna Lägg till/Ta bort program" Sen är det bara att rensa! Ha så kul Btw, om man kan starta era datorer i DOS-läge vet jag ett skitbra sätt att komma in på en lösenordskyddad dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Snyft våran datasal i skolan (med 14 datorer typ) är avstängd!! Bara för att dumma 8:er (även 7:or )missbrukar med.. öm. gissa 3 gånger,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Hehe. Jag hacka mig in på skolans adminkonto och gav elevkontot full kontroll över datorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Snyft våran datasal i skolan (med 14 datorer typ) är avstängd!! Bara för att dumma 8:er (även 7:or )missbrukar med.. öm. gissa 3 gånger,,, Musen? Gtajägarn: VI har värre, vi bootar genom loadlin som sedan ansluter till en metaframe(citrix xp)-server med ALLT inaktiverat typ, men jag vet iaf hur man får upp command, C:\ och hur man ändrar tiden på alla datorer samtidigt. Windows 2k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ohhh virus de finns inget värre :'( Som tur va har inte ja skaffat virus till skolans datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ohhh virus de finns inget värre :'( Som tur va har inte ja skaffat virus till skolans datorer Tur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Vi hade så sega datorer på min tid iskolan att dom knappt klarade av GTA (1an) Sen va personalen så dum att dom knappt visste va ett Virus va hehe... Så om vi haft något skulle dom nog inte fattat det ändå hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Vi hade så sega datorer på min tid iskolan att dom knappt klarade av GTA (1an) Sen va personalen så dum att dom knappt visste va ett Virus va hehe... Så om vi haft något skulle dom nog inte fattat det ändå hehe E du åttitvåa ,shit hehe trodde aldrig det skulle finnas vuxna här på gtasajten . Trodde Hultan var den äldsta mannen här . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Jag vet också hur det är..ganska jobbigt kan man säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Musen? Kanske de går in på google och söker på "musen" ja..!,eller missbrukar/kör racing med stolarna, förstör datorer,sabbar,raderar,små slagsmål osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Notis: Jag har inte läst igenom hela tråden.. Har ni jobbiga datorer i skolan/på jobbet? Skrivbordet funkar inte, Kör är inaktiverat.. Kontrollpanelen har gått upp i rök etc.. Dock kan man ju leka lite iaf. Er datoradministratör har förhoppningsvis förbisett hackningen med "Hjälp och Support" som finns på Startmenyn.. Gå in på den, skriv "Lägg till/Ta bort" i sökfönstret så ska 4 alternativ komma upp. Klicka runt på dom så ska det finnas en länk "Öppna Lägg till/Ta bort program" Sen är det bara att rensa! Ha så kul Btw, om man kan starta era datorer i DOS-läge vet jag ett skitbra sätt att komma in på en lösenordskyddad dator.. Absolut! Dom nya vi har på vår skola är musarna dåliga. för det är musar till mac som bara har 1knapp (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Snyft våran datasal i skolan (med 14 datorer typ) är avstängd!! Bara för att dumma 8:er (även 7:or (:!!! )missbrukar med.. öm. gissa 3 gånger,,, Det är olagligt i en skola, kollektiv bestraffning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det är olagligt i en skola, kollektiv bestraffning... Vad är olagligt? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det är olagligt i en skola, kollektiv bestraffning... Det är upp till skolan om de väljer att stänga av HELA datorsalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Många hackers på gtasajten Men hur hackar man någon på xp? (min bror har fixat så att jag inte kan vara inne på datan hur mkt som hälllllst! När jag har varit inne i mer än 3 timmar så stängs ju datan av! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Bara ni är uppkopplade så får ni virus, testa bara att formtera om och installera inga säkerhetsuppdateringar, sedan loggar du in på internet, wolla, formatera om igen.. Hänt mig att jag glömt, då man surfat i 2 min så har man typ blaster, sasser och alla möjliga :=) Vi ligger alltid steget efter hackaren.. I övrigt finns det bilder som innehåller virus.. Och en skylt som kommer upp "Du har fått ett virus" är väl ett simpelt hoax för att skrämma dig ^^ Men men, virus är inte så läskiga som man tror, själv kör jag utan virusprogg och brandvägg, funkar prima.. Ett virus är farligt om du har viktig data på datorn.. Aja sånt häbnder man lever bara en gång så blallblallblla.. .. tralla på Redigerad 10 februari, 2005 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Eftersom dom har stängt våran Datasal brukar springa jag hem till mig själv på rasterna! Runt 100 meter, bor ganska nära skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Bara ni är uppkopplade så får ni virus, testa bara att formtera om och installera inga säkerhetsuppdateringar, sedan loggar du in på internet, wolla, formatera om igen.. Hänt mig att jag glömt, då man surfat i 2 min så har man typ blaster, sasser och alla möjliga :=) Vi ligger alltid steget efter hackaren.. Eller så skaffar men hårdvarubrandvägg modell mindre, a.k.a. Di-604 Redigerad 11 februari, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts