xstreem Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Hur kan pansarvagnar vara "coola" när coola betyder lugna? De är väl fan inga hundar heller. Säg inte att du är en sån där 14is som säger "coola" åt kläder och skit? Cool betyder kylig eller kall... Edit: Visst fan, jag skulle inte gå in på gtasajten Det är av ren reflex man går in på gtasajten så fort man går in på internet! Jahap... Då försvinner jag igen! Detta räknas inte som ett återvändo, det räknas som ett misstag! :"> Redigerad 7 mars, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Har inte nån någon film när dom tränar typ.. Finns lite här: ftp://ftp.e.kth.se/pub/slask/eskil/military Dock är inte alla filmer från Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Grym svensk militärfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Haha, vart har du fått ifrån att vi säger "yo" till kläder? Vi är inte helt puckade som du verkar blivit av hårdrock i dina öron. Var har du fått ifrån att fjortisarna säger coolt till allt. Och, nej, jag lyssnar inte på hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Hmm, är det vanligt att militären har träning mitt inne i en välbefolkad förort/stad? jag har iaf aldrig sett något sådant här ute i frunken iofs ligger det några gammla militärbunkrar från WWII på ett berg typ 300 meter bort men dom har vart oanvända jävligt länge (Bortsätt från av klottrare och folk som ska testa sina brandbomber och liknande ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Eftersom att jag tillhör en stadsskyttebataljon så är det vanligt för mig, men för norrlandsskytteförband så är det SÄLLAN sådant händer. Finns massa ställen t.o.m. mitt inne i centrala stockholm som vi övade mycket på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Var har du fått ifrån att fjortisarna säger coolt till allt. Och, nej, jag lyssnar inte på hårdrock. Från 14isarna, vem annars? Coolt, coolt, och det där också är coolt! COOOOOOLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hhahaha ni ska veta att det iaf är jävligt skoj att panga inne i stan... =P Sverige har förövrigt denna arsenal med pansarfordon: * Stridsvagn 121 och 122 (160st+120st) * Stridsfordon 90 (509st) * Pbv302 (647st) * Pbv401 (610st) * Pbv501 (350st i matriel reserven) * Pansarterrängbil 180,202&203 (~200st) så lite pansar har vi iaf... Skulle inte 121:orna skrotas för typ ett halvår sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Från 14isarna, vem annars? Coolt, coolt, och det där också är coolt! COOOOOOLT! Så jag är fjortis för jag säger "cool" till en grej? Då är du *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Från 14isarna, vem annars? Coolt, coolt, och det där också är coolt! COOOOOOLT! Så om man säger coolt så är man fjortis? Då är du ju också det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Haha ! Fan många är ganska rätt pinsamma på detta forumet Står och kollar på när vuxna män leker krig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Skulle inte 121:orna skrotas för typ ett halvår sen? De ska iaf inte användas i fredstid efter FB04 pga att de kostar en jävla massa kosing att ens starta upp en stridsvagn... =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Haha ! Fan många är ganska rätt pinsamma på detta forumet Står och kollar på när vuxna män leker krig ? Vad skulle du göra om det helt plötsligt kom 200killar rusandes runt där du bor och förde massa liv, skulle du titta åt andra hållet? Är nog inte den vanligaste synen att se 20 pansarvagnar komma farandes med en massa eldöppnanden hela tiden, även om jag inte vore militär så skulle jag ha stannat upp och undrat vad fan som händer. Men sen lever inte jag som nån Rambo civilt så jag kanske inte har samma tröskel som du angående vad som anses som ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Haha ! Fan många är ganska rätt pinsamma på detta forumet Står och kollar på när vuxna män leker krig ? En dag kanske leken inte är så mycket till lek längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Njaee... Men en när Pansarvagn körde över järnvägen, 50 meter från mitt hus, så snuddade en anten på Stridsvagnen på den livsfarliga ledningen så att det flög gnistor och dånade i hela vårt lilla smhälle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Efter att de denna film-->Denna (quicktime format) så får det mig att vilja gå i lumpen ännu mer!!! skit häftigt ju! Springa runt i skogen och skjuta med bazooka och k-pist!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Från 14isarna, vem annars? Coolt, coolt, och det där också är coolt! COOOOOOLT! Du har fått det där med fjortis helt fel. Du sa att fjortisar köpte allt nytt i tekniken. De är så oteknsika så dem riktar sig mot kläder istället. en helt normal person kan säga coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Efter att de denna film-->Denna (quicktime format) så får det mig att vilja gå i lumpen ännu mer!!! skit häftigt ju! Springa runt i skogen och skjuta med bazooka och k-pist!! Jag fick just redan på att min pappa gick i lumpen där!!! *följa pappas spår* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Varfär quotar du dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tängte trycka på edit man råka trycka på qoute... :"> :'( Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts