motorgalen Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Hej 1. finns det något fusk där man får tillgång till alla städer?? 2. Skriv bra fusk sidor till gta sa 3. Vad finns det för flyg fordon på flygplatsen i första staden los santos international För om man fuskar det här : L1 L2 R1 R2 UPP NER VÄNSTER HÖGER två gånger så får man en jetpak och flyger över dit men då får man alla stjärner efter sig och blir skuten och det funkar inte med ta bort poliser fusket för dom kokmmer tebaks.. Help me! Redigerad 8 februari, 2005 av motorgalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Så svårt är det väl inte att ta sig så långt in i storyn så att du öppnar upp en ny stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
motorgalen Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jooo..mer svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Det finns inget fusk som gör att du kan få alla städer.... Och poliskoden funkar inte när du åker över till en stad som du inte kommit till.... försök ta dig fram utan fusk istället...det är mkt roligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
motorgalen Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vad finns det för flygfordon på flyg platsen i första staden då+??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vad finns det för flygfordon på flyg platsen i första staden då+??? En Dodo och en Shamal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jasså heter det vita jet flygplanet shamal.,..det visste jag inte är dålig på namn på saker o ting i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Www.chaptercheats.com tror det stod något här,,! gå in på www.google.se och sök på cheat gta, eller nått sånt..! Redigerad 9 februari, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Hej 1. finns det något fusk där man får tillgång till alla städer?? 2. Skriv bra fusk sidor till gta sa 3. Vad finns det för flyg fordon på flygplatsen i första staden los santos international För om man fuskar det här : L1 L2 R1 R2 UPP NER VÄNSTER HÖGER två gånger så får man en jetpak och flyger över dit men då får man alla stjärner efter sig och blir skuten och det funkar inte med ta bort poliser fusket för dom kokmmer tebaks.. Help me! Varför ska du fuska !? Det är ju så onödigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Varför ska du fuska !? Det är ju så onödigt ! Är väl upp till var och en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Är väl upp till var och en? Jaaaa men detär ju onödigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jaaaa men detär ju onödigt ! Är väl ändå en delad tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jaa !Men det går ju inte att få 100% om man fuskar eller ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jaa !Men det går ju inte att få 100% om man fuskar eller ?! Jodå, det kan man, men om det sen beror på vilka fusk man använder vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jodå, det kan man, men om det sen beror på vilka fusk man använder vet jag inte.. Är du säker på det, lite konstigt att man kan få 100% när man fuskar, i GTA3 och VC kunde man inte det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Är du säker på det, lite konstigt att man kan få 100% när man fuskar, i GTA3 och VC kunde man inte det iaf Som sagt så vet jag inte vilka fusk som gör att man inte kan få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Som sagt så vet jag inte vilka fusk som gör att man inte kan få 100% Det vet inte jag heller men det är lite konstigt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det vet inte jag heller men det är lite konstigt ändå Har ju inte provat själv så helt säker är jag ju inte. Kan ju inte testa heller eftersom jag inte vill använda fusk innan jag klarat 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts