Guest Doggelito Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vad kan man göra med skördetröskan? och vart kan man få tag på dåm gröna nån stans jag har bara sett röda Beretta alt för mig jag vill så gärna veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Det kör runt en på åkrarna mitt emot lastbilsuppdragsstället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Men det är inget som du kan åka i. För du kan inte öppna dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Om man bara vill kan man få tag på en skördetröska! Vad man kan göra med de? Ja meja ner folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Nej man kan inte alls få tag på skördetröska dörrarna går som sagt inte att få upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Det är ju bara att skjuta gubben som sitter i skördetröskan så öppnas dörren och han ramlar ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jo då det går dom visst... (att få upp) gör så här: ställ dig främför den (max 20 sek för då mejar den ner dig) och skjut mycket på föraren men m4 helst, och sen dör han och ramlar ur och dörren är öppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ja jippie vad bra du är...inte Ioförsig så rycker Carl bara i dörren (luften) även om den inte är där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Man får ju köra den i ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ja men annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ja men annars Man kan köra den till ett garage i det uppdraget, annars går det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Det är väl antagligen slumpmässigt ifall man kan ta den eller inte. dem få gånger jag har försökt ta den har jag lyckats. det är som sagt bara att skjuta föraren så att han ramlar ut så dörren öppnas. sen är det bara att kliva in. har funkat för mig varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Det funkar alltid om du staller dig fram for men sniper och skuter pa gubben da faller han ut och du kan bara ta den om de inte funkar e de fel pa era ps2or for de funkar for mig (HAR ENGELSK VERSION PA WINDOWS XP FUNKAR INTE ATT SKRIVA ALLA BOKSTEVER OMJAG SIGGER DOM BLIR DE BARA TECKEN .thx.'[p;) abcdefghijklmnopqrstuvwxyz['; :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Skaffa svensk version då : ) och varför skaffade du engelsk version från första början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Aaa prec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Finns det ingen som vet hur man kan köra den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Finns det ingen som vet hur man kan köra den? Vad menar du? du har ju fått flera svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Finns det ingen som vet hur man kan köra den? Det är ju bara att hämta en ! Dom finns där man gjorde uppdraget... Och då skjuter man bara förar´n o sen är det ju bara att TUTA O KÖRA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts