Jump to content

Smärta


Xeo001
 Share

Recommended Posts

1996, någon gång på våren/vintern..

Jag hoppade omkring i klätterställningen.. En blå, skitful och skittråkig..

Fanns en "bro" till berget bredvid den, en rutchelkana och några pinnar man klättrar upp på.

Jag halkade iaf på lite is eller något som var där uppe. Flög över (under?) dendär pinnen som sitter över grejen där man klättrar upp, ner på asfalten. Eller det kanske var snö då?

Det var ingen sand iaf, asfalt eller snö.

Jag kommer inte ihåg nånting av det, men jag fick hjärnskakning och låg på sjukhuset och spydde.. ;)

EDIT: Kan tillägga att jag lekte kull med en mindre kompis och hans "asistent".. Han var lite skum.. Inte asistenten alltså..

EDIT 2: Efter det byggde dom en ny klätterställning. Dels för det som hände, och dels för.. något annat.. :(

Det som är lite "kul" är att det hände precis när morsan var i Stadshuset och skulle få sitt stipendium.

Då ringde skolan till mobilen och blabla.. Morsan hade fått sitt stipendium tror jag..

Aja, jag kommer inte ihåg ett skit :ermm:

När jag också var liten, syrrorna satt och lekte (dom var väl 10-11 då) på övervåningen. Så kom jag och ena syrran sträckte ut benet så jag flög in i en hylla.

Har ett fint ärr på hakan efter det ;)

Kommer inte ihåg något av det heller..

Andra syrran hade en hög säng förut.. Vi satt i den och gjorde nåt, sen poff var jag borta..

Jag hade visst ramlat ner från sängen, som inte hade något skyddsräcke.. :D

2 meters fall när man var liten, mjo.. B)

Kommer inte ihåg nåt av det heller..

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kom på en sak nu!

Det var i vintras, för något(några? :ermm: ) år sen, och jag skulle få en snowboardlektion med min syrra! Vi åkte upp i ankarliften(Jag kan inte åka ankarlift särskilt bra, men aja!)

Vi kommer upp, min syrra svänger direkt till höger! Dum som jag är, stannar jag och kollar vart den där läraren vcar någonstansl... DUNK! en ankarlift rakt i nacken..

Jag hamnar på knä, och sekunden innan jag börjar grina... DUNK!

EN TILL jävla ankarlift i huvudet, jag flyger en bit framåt och landar på min hand med tuimmen bakåtböjd så jag stukar den.

När jag ska åka ner så säger den dumma jävla läkaren:

- Håll i dig med båda händerna...

idiot!

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cyklade hem från skolan.. me 3 kompisar och nåra tjejer i klassen.. så skulle ja cykla ikapp en av tjejerna o slå hon på röven... då fastnar ja i hennes cykel eller nåt.. så ja flyger fram över styret och skrapar upp undersidan av pungen... fy fan.. de va skönt >_<

Gjort typ samma sak. Fast jag cyklade med 2st polare sen 2 brudar. Så skulle jag vända mig om och prata med en polare så kör jag in i en vägkona och voltar och flyger

in i en stubbe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har ju hänt att man fått rejäla skador >_<

En gång när jag var typ 4-5år så var vi typ 10 pers i en våningsäng(Övre Våningen :P). Alla höll på och skjuta med leksakspistoler och sådär. Efter ett tag så ramlade jag ner 1 och en halv meter. DUNK!Alla kutade såklart ner för trappan och sa till min kusins pappa. Dom lekte sjukhus med mig och satte bandage och gips överallt :P Sen matade dom mig med blodpudding :">

En annan gång när jag var 8år så blev jag överkörd av en bil. Jag såg ett coolt gupp som jag gärna ville hoppa(Dumt nog). Jag körde iväg också precis kom det en bil i 50, SMACK Jag flög typ upp på motorhuden och ner i diket. Sen åkte min bästis pappa förbi och skjusade hem mig, När jag kom åkte mamma direkt till brottsplatsen :o

Har operarat pungen också eftersom jag föddes steril. :'(

Redigerad av Orson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta av dig tills du bara har dina kallingar på dig. spring runt ute i snön i 10 min (på t.ex. baksidan av ditt hus) hoppa å rulla runt i snön som en galning tills kuken har grymt extremt :huh: sen är de bara hoppa direkt in i dschen med jätte varm vatten å känns de som du brinner.

Inte kul men ja har gjort de nåra gångner. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var omkring 5-7 år så stannade postbilen på min fot, men jag var för blyg att våga säga till honom att flytta sig.

Han som körde måste tycka jag var ganska konstig med tanke på att han inte förstod varför jag stod och skrek och grät när han lämnade posten.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan föreställa mig en liten HOWHOW som säger: "u-u-urrsä-äkta-a m-mig m-m-men bilen s-t-t-t-år p-p-på m-m-min fot..."

Nej, det skulle jag aldrig vågat göra då.

Jag teg.. eller rättare sagt skrek jag.

Förresten jag gillade "en liten HOWHOW". (w00t)

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt rekord är nog att vara obered :)

Vi spelade fotboll med två lag med 2 bollar mot ett mål. Jag vista inte vilken av dom båda jag skulle hålla koll på. (jag stog) Jag kollade på en och lät honnom fortsätta dribbla. under tiden tänkte jag kolla på den andra med bollen. När jag vände huvudet från han som dribblade så sköt han ett hårt skott i kinden och efter det sköt han jag vände mig mot ett skott i pannan. Jag rammlade som en tras docka med huvudet rakt in i stolpen. AJ!! :P

Fast mkt smärtsammt har man juh gort :)

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...